Podle technického ředitele Citroënu, Xaviera Mestelan-Pinona, Sébastien Loeb neměl nikdy odejít z WRC.
Loeb doslova rozdrtil konkurenci hned při první zkoušce soutěže a až do svého odstoupení bojoval s Ogierem o čelo soutěže. Týmoví kolegové od Citroënu, Kris Meeke a Mads Ostberg, nad jeho časy mohli jen kroutit hlavami - i když je třeba poznamenat, že Nor jel s loňskou specifikací DS 3 WRC.
"Byl to jeden z těch skvělých momentů tohoto sportu," řekl Xavier Mestelan-Pinon, technický ředitel Citroënu, francouzskému L'Equipe. "Když jsme viděli Sebovi první mezičasy, byli jsme ohromeni. Nemohl jsem si pomoct a říkal si: 'Proč přestal? Proč nejel ještě jednu nebo dvě sezony?'.
Nikdy nevím, co by se stalo, kdyby bojoval s Ogierem o titul. Je ale zřejmé, že souboj mezi těmito dvěma šampiony by byl pro sport skvělý." Šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, přiznává, že nasadit Loeba na Monte Carlu byl risk. Šlo však především o marketingový tah na domácím poli značky DS.
Poslední "sezonou" v MS byl pro Loeba rok 2013, když odjel 4 soutěže
"Byl to risk, nasadit jej na této rally. Cílem bylo vytvořit hukot před soutěží. Ale samozřejmě jsme účastníci šampionátu, takže jsme chtěli, aby celý start dopadl co nejlépe i ze sportovního úhlu pohledu," popsije Matton.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?