Devítinásobný mistr světa v automobilových soutěžích vyloučil, že by se v sezoně 2015 ještě vrátil do WRC.
Spousta fanoušků věřila, že Monte Carlo je teprve začátkem několika 'jednorázových návratů' v této sezoně, Sébastien Loeb to ale popírá: "Neexituje pro mě žádný plán na další starty v této sezoně. Tohle je pro mě dobrý čas v roce, abych odjel soutěž, protože v zimě se nic jiného nejede."
Francouz se málem svezl i vloni ve Francii, ale z logistických důvodů ze startu sešlo. Při jeho návratu se hodně diskutovalo o jeho startovní pozici - Loeb vzhledem k tomu, že vloni nezískal ani jeden bod, jel mezi posledními - to mohla být výhoda i nevýhoda: "To se těžko soudí, prostě jsme jeli tam, kde jsme jeli."
"Občas jsme mohli být rychlí, občas ne. Naším hlavím cílem je pobavit se. Nemám žádný cíl ohledně počtu bodů, protože nejedu šampionát."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?