Třetí jezdec Volkswagenu, Andreas Mikkelsen, bude muset 'vzít zavděk' pro první 4 soutěže starým Volkswagenem Polo R WRC. Nor jel vloni Monte Carlo ještě s Mikkou Markkulou.
"Na Monte Carlu chci získat co nejvíc zkušeností. Loňské sedmé místo je mým doposud nejlepším výsledkem na této rally," říká Andreas Mikkelsen, který jezdil tuto soutěž ještě v rámci IRC. "V Monaku žiji, ale to pro mě neznamená žádnou výhodu. V kopcích nad knížectvím se moc nevyznám."
"Podmínky jsou na výše položených testech těžko předpovídatelné. Proto by pro mě jakékoliv umístění lepší než 7. místo bylo jako vítězství. I tak chci rally hlavně dokončit a získat při tom body, abych jel do Švédska s dobrým pocitem. To by byl solidní základní kámen pro sezonu 2015.
Mikkelsen si chce na Monte Carlu vybudovat dobrý pocit pro Švédsko
V sezoně 2015 chci moje 3. místo v celkovém hodnocení potvrdit a občas vyzvat i moje týmové kolegy. Třeba z toho na konci roku pro mě 'vypadne' i něco víc než 3. místo," doufá Nor.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?