Třetí jezdec Volkswagenu, Andreas Mikkelsen, bude muset 'vzít zavděk' pro první 4 soutěže starým Volkswagenem Polo R WRC. Nor jel vloni Monte Carlo ještě s Mikkou Markkulou.
"Na Monte Carlu chci získat co nejvíc zkušeností. Loňské sedmé místo je mým doposud nejlepším výsledkem na této rally," říká Andreas Mikkelsen, který jezdil tuto soutěž ještě v rámci IRC. "V Monaku žiji, ale to pro mě neznamená žádnou výhodu. V kopcích nad knížectvím se moc nevyznám."
"Podmínky jsou na výše položených testech těžko předpovídatelné. Proto by pro mě jakékoliv umístění lepší než 7. místo bylo jako vítězství. I tak chci rally hlavně dokončit a získat při tom body, abych jel do Švédska s dobrým pocitem. To by byl solidní základní kámen pro sezonu 2015.
Mikkelsen si chce na Monte Carlu vybudovat dobrý pocit pro Švédsko
V sezoně 2015 chci moje 3. místo v celkovém hodnocení potvrdit a občas vyzvat i moje týmové kolegy. Třeba z toho na konci roku pro mě 'vypadne' i něco víc než 3. místo," doufá Nor.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.