Třetí jezdec Volkswagenu, Andreas Mikkelsen, bude muset 'vzít zavděk' pro první 4 soutěže starým Volkswagenem Polo R WRC. Nor jel vloni Monte Carlo ještě s Mikkou Markkulou.
"Na Monte Carlu chci získat co nejvíc zkušeností. Loňské sedmé místo je mým doposud nejlepším výsledkem na této rally," říká Andreas Mikkelsen, který jezdil tuto soutěž ještě v rámci IRC. "V Monaku žiji, ale to pro mě neznamená žádnou výhodu. V kopcích nad knížectvím se moc nevyznám."
"Podmínky jsou na výše položených testech těžko předpovídatelné. Proto by pro mě jakékoliv umístění lepší než 7. místo bylo jako vítězství. I tak chci rally hlavně dokončit a získat při tom body, abych jel do Švédska s dobrým pocitem. To by byl solidní základní kámen pro sezonu 2015.
Mikkelsen si chce na Monte Carlu vybudovat dobrý pocit pro Švédsko
V sezoně 2015 chci moje 3. místo v celkovém hodnocení potvrdit a občas vyzvat i moje týmové kolegy. Třeba z toho na konci roku pro mě 'vypadne' i něco víc než 3. místo," doufá Nor.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?