Mikkelsen: Cokoliv lepší než sedmé místo by bylo jako vítězství

Volkswagen Motorsport
Volkswagen Motorsport, foto: Volkswagen Motorsport
iM2 20. ledna 2015 10:28
Sdílej:

Třetí jezdec Volkswagenu, Andreas Mikkelsen, bude muset 'vzít zavděk' pro první 4 soutěže starým Volkswagenem Polo R WRC. Nor jel vloni Monte Carlo ještě s Mikkou Markkulou.

"Na Monte Carlu chci získat co nejvíc zkušeností. Loňské sedmé místo je mým doposud nejlepším výsledkem na této rally," říká Andreas Mikkelsen, který jezdil tuto soutěž ještě v rámci IRC. "V Monaku žiji, ale to pro mě neznamená žádnou výhodu. V kopcích nad knížectvím se moc nevyznám."

"Podmínky jsou na výše položených testech těžko předpovídatelné. Proto by pro mě jakékoliv umístění lepší než 7. místo bylo jako vítězství. I tak chci rally hlavně dokončit a získat při tom body, abych jel do Švédska s dobrým pocitem. To by byl solidní základní kámen pro sezonu 2015.

Mikkelsen si chce na Monte Carlu vybudovat dobrý pocit pro Švédsko

V sezoně 2015 chci moje 3. místo v celkovém hodnocení potvrdit a občas vyzvat i moje týmové kolegy. Třeba z toho na konci roku pro mě 'vypadne' i něco víc než 3. místo," doufá Nor. 

Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?