Dani Sordo se v průběhu své kariéry dokázal již 3 krát postavit v Monte Carlu na podium. Vloni jel navíc při debutu s i20 WRC velmi slušně a bojoval o podium. Jak se mu povede letos?
Španěl má úvodní soutěž MS velmi rád: "Rally Monte Carlo mám moc rád, svými proměnlivými podmínkami a točitými speciálkami v horách se hodně liší od všech ostatních soutěží v MS. Naším cílem pochopitelně je být rychlí jak jen to bude možné. Rádi bychom posbírali hodně bodů."
Podle dvojky továrního týmu Hyundai "je podium možné. Vloni jsme byli třetí, když nás vyřadila elektronika. Klíčem k úspěchu za nestálých podmínek je nalezení správné rovnováhy mezi atakem a naopak stažením se zpět," říká Dani Sordo.
Sordo stál na podium v Monte Carlu 3x - v roce 2013 a 2007 s Citroënem a v roce 2012 s Mini
"Z vlastní zkušenosti z předešlých let vím, že výsledek na této soutěži může ovlivnit spousta parametrů, které jsou mimo Vaší kontrolu. Vloni jsme měli velkou smůlu. Letos chceme zajet lepší výsledek," poznamenal před začátkem soutěže šéf týmu Hyundai, Michel Nandan.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.