Dani Sordo se v průběhu své kariéry dokázal již 3 krát postavit v Monte Carlu na podium. Vloni jel navíc při debutu s i20 WRC velmi slušně a bojoval o podium. Jak se mu povede letos?
Španěl má úvodní soutěž MS velmi rád: "Rally Monte Carlo mám moc rád, svými proměnlivými podmínkami a točitými speciálkami v horách se hodně liší od všech ostatních soutěží v MS. Naším cílem pochopitelně je být rychlí jak jen to bude možné. Rádi bychom posbírali hodně bodů."
Podle dvojky továrního týmu Hyundai "je podium možné. Vloni jsme byli třetí, když nás vyřadila elektronika. Klíčem k úspěchu za nestálých podmínek je nalezení správné rovnováhy mezi atakem a naopak stažením se zpět," říká Dani Sordo.
Sordo stál na podium v Monte Carlu 3x - v roce 2013 a 2007 s Citroënem a v roce 2012 s Mini
"Z vlastní zkušenosti z předešlých let vím, že výsledek na této soutěži může ovlivnit spousta parametrů, které jsou mimo Vaší kontrolu. Vloni jsme měli velkou smůlu. Letos chceme zajet lepší výsledek," poznamenal před začátkem soutěže šéf týmu Hyundai, Michel Nandan.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.