Dani Sordo se v průběhu své kariéry dokázal již 3 krát postavit v Monte Carlu na podium. Vloni jel navíc při debutu s i20 WRC velmi slušně a bojoval o podium. Jak se mu povede letos?
Španěl má úvodní soutěž MS velmi rád: "Rally Monte Carlo mám moc rád, svými proměnlivými podmínkami a točitými speciálkami v horách se hodně liší od všech ostatních soutěží v MS. Naším cílem pochopitelně je být rychlí jak jen to bude možné. Rádi bychom posbírali hodně bodů."
Podle dvojky továrního týmu Hyundai "je podium možné. Vloni jsme byli třetí, když nás vyřadila elektronika. Klíčem k úspěchu za nestálých podmínek je nalezení správné rovnováhy mezi atakem a naopak stažením se zpět," říká Dani Sordo.
Sordo stál na podium v Monte Carlu 3x - v roce 2013 a 2007 s Citroënem a v roce 2012 s Mini
"Z vlastní zkušenosti z předešlých let vím, že výsledek na této soutěži může ovlivnit spousta parametrů, které jsou mimo Vaší kontrolu. Vloni jsme měli velkou smůlu. Letos chceme zajet lepší výsledek," poznamenal před začátkem soutěže šéf týmu Hyundai, Michel Nandan.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?