Dani Sordo se v průběhu své kariéry dokázal již 3 krát postavit v Monte Carlu na podium. Vloni jel navíc při debutu s i20 WRC velmi slušně a bojoval o podium. Jak se mu povede letos?
Španěl má úvodní soutěž MS velmi rád: "Rally Monte Carlo mám moc rád, svými proměnlivými podmínkami a točitými speciálkami v horách se hodně liší od všech ostatních soutěží v MS. Naším cílem pochopitelně je být rychlí jak jen to bude možné. Rádi bychom posbírali hodně bodů."
Podle dvojky továrního týmu Hyundai "je podium možné. Vloni jsme byli třetí, když nás vyřadila elektronika. Klíčem k úspěchu za nestálých podmínek je nalezení správné rovnováhy mezi atakem a naopak stažením se zpět," říká Dani Sordo.
Sordo stál na podium v Monte Carlu 3x - v roce 2013 a 2007 s Citroënem a v roce 2012 s Mini
"Z vlastní zkušenosti z předešlých let vím, že výsledek na této soutěži může ovlivnit spousta parametrů, které jsou mimo Vaší kontrolu. Vloni jsme měli velkou smůlu. Letos chceme zajet lepší výsledek," poznamenal před začátkem soutěže šéf týmu Hyundai, Michel Nandan.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?