Thierry Neuville je velkým fanouškem Rally Monte Carlo, avšak již několik let po sobě se na této legendární soutěži trápí. Belgičan tedy stále čeká na svoje první body z této soutěže.
Se svými podmínkami na trati a nevypočítatelným počasím se Rally Monte Carlo řadí mezi nejtěžší soutěže v šampionátu. Trať se může z metru na metr změnit díky sněhu, dešti nebo ledovým částem. Kdo zvolí správné pneumatiky, má trumf v rukou. Důležitou roli hraje také rozpis. Hyundai na tuto rally testoval 4 dny v prosinci a v lednu další 2 dny.
Jednička týmu, Thierry Neuville, vloni již na první rychlostní zkoušce zlomila telegrafní sloup a soutěž pro ní skončila: "I když jsem zde zatím nezajel žádné dobré výsledky, tak jsem fanouškem této rally. Jednoduše, jízda zde je zábava. Letos chci zajet dobrý výsledek.
Zimní pauza byla velmi krátká, už v polovině prosince jsme začli s týmem přípravu na Monte. Díky našemu rozsáhlému testu jsme na podmínky dobře připraveni. Zde je ale velmi těžké naplnit očekávání, protože se podmínky neustále mění."
Bilance Neuvilla je na Rally Monte Carlo opravdu špatná
My jen dodejme, že v roce 2012 s Citroënem ulomil kolo, stejně jako v roce 2013 s Fordem. V roce 2011 s Peugeotem v IRC havaroval stejně jako vloni s Hyundai i20 WRC.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?