Volkswagen předevčírem představil svůj nový vůz pro MS v roce 2015. Následně na tým Volkswagen a Sébastiena Ogiera čeká již Rally Monte Carlo, kde na Francouze čeká jeho starý známý.
Napětí před Rally Monte Carlo stoupá. Po M-Sportu, Citroënu a Hyundai ukázal svůj vůz také Volkswagen. Polo R WRC dostalo pod kapotu spoustu novinek, zvenku je patrný jen nový zadní přítlačný spoiler. Cíl je ale stejný - získat všechny tituly.
Ogier by základ pro svůj třetí titul mistra světa rád položil už na Monte Carlu. Pro něj jde o velmi speciální soutěž, protože hned několik úseků leží v bezprostřední blízkosti jeho rodište, Gapu: "Tahle rally je pro mě velmi důležitá, jde v podstatě o moji domácí," říká 31 letý jezdec.
"Letos jsou tratě ještě blíže mému rodišti. Už se těším, až zde budu závodit. Jasně, očekávání jsou vysoká. Ale už se opravdu těším. Monte je jedna z nejtěžších soutěží, hodně vyzývavá s měnícími se podmínkami. Správná volba bude spolurozhodovat o výsledku, musímem mít dobrou taktiku."
V roce 2011 byl souboj Ogiera a Loeba u Citroënu kořením sezony
Kromě volby pneumatik se bude Sébastien soustředit především na Sébastiena Loeba. Rekordman WRC se příští víkend vrací jednorázově do šampionátu, ale Sébastien Ogier se snaží zůstat v klidu: "Nemusím si proti němu nic dokazovat. Ale je hezké, že je zpátky - zvyšuje to konkurenci, je to dobré i pro soutěž.
Očekávám, že bude Sébastien Loeb jako obvykle velmi rychlý a konkurenceschopný. Vždyť vlastně i vloni odjel jednu soutěže [Rally du Var]. Ale necítím kvůli tomu žádný extra tlak."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.