Volkswagen předevčírem představil svůj nový vůz pro MS v roce 2015. Následně na tým Volkswagen a Sébastiena Ogiera čeká již Rally Monte Carlo, kde na Francouze čeká jeho starý známý.
Napětí před Rally Monte Carlo stoupá. Po M-Sportu, Citroënu a Hyundai ukázal svůj vůz také Volkswagen. Polo R WRC dostalo pod kapotu spoustu novinek, zvenku je patrný jen nový zadní přítlačný spoiler. Cíl je ale stejný - získat všechny tituly.
Ogier by základ pro svůj třetí titul mistra světa rád položil už na Monte Carlu. Pro něj jde o velmi speciální soutěž, protože hned několik úseků leží v bezprostřední blízkosti jeho rodište, Gapu: "Tahle rally je pro mě velmi důležitá, jde v podstatě o moji domácí," říká 31 letý jezdec.
"Letos jsou tratě ještě blíže mému rodišti. Už se těším, až zde budu závodit. Jasně, očekávání jsou vysoká. Ale už se opravdu těším. Monte je jedna z nejtěžších soutěží, hodně vyzývavá s měnícími se podmínkami. Správná volba bude spolurozhodovat o výsledku, musímem mít dobrou taktiku."
V roce 2011 byl souboj Ogiera a Loeba u Citroënu kořením sezony
Kromě volby pneumatik se bude Sébastien soustředit především na Sébastiena Loeba. Rekordman WRC se příští víkend vrací jednorázově do šampionátu, ale Sébastien Ogier se snaží zůstat v klidu: "Nemusím si proti němu nic dokazovat. Ale je hezké, že je zpátky - zvyšuje to konkurenci, je to dobré i pro soutěž.
Očekávám, že bude Sébastien Loeb jako obvykle velmi rychlý a konkurenceschopný. Vždyť vlastně i vloni odjel jednu soutěže [Rally du Var]. Ale necítím kvůli tomu žádný extra tlak."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?