Na prvním závodě sezony, Rally Monte Carlo, Hyundai nasadí jen dvě auta. Ve Švédsku se ale na start postaví už tři jezdci - Thierry Neuville, Dani Sordo a Hayden Paddon.
Mocný servisní park týmu Hyundai bude ve Švédsku zase o něco plnější. Zatímco na první závod sezony dorazí tovární tým jen se dvěma vozy, tak na druhou soutěž roku už se třemi. Vedle Thierryho Neuvilla a Daniho Sorda se na start postaví ještě Hayden Paddon.
"Jak jsme mohli vidět vloni, nasazení tří aut na soutěži MS nám pomůže s rychlejším postupem vývoje Hyundaie i20 WRC. V Thierrym, Danim a Haydenovi máme pro Švédsko dobré mužstvo. Ačkoliv nejsou bezpodminečně specialisty na tyto podmínky, tak všichni už v minulosti dokázali svoji konstantnost na tomto povrchu a jsem si jistý, že od nich uvidíme zajímavé výkony," říká šéf týmu, Michel Nandan.
Dani Sordo tedy s týmem odjede celou sezonu
Tým testoval už v půli prosince v Norsku za účelem nalezení optimálního set-upu pro švédský závod. Paddon bude testovat na sněhu těsně před soutěží. Plán týmu je pro letošek takový, že od Švédska odjedou všechny zbývající soutěži právě tito tři jezdci. To je dobrou zprávou pro Sorda a Paddona, kteří měli doposud garantovány jen částečné programy.
Dani Sordo u týmu podepsal zkraje listopadu novou smlouvu na dva roky. Tou dobou Hyundai říkal, že se očekává, že Sordo v roce 2015 odjede 10 soutěží. Paddon s týmem podepsal smlouvu na rok 2015 vloni v prosinci, ta mu zajišťovala minimálně 9 soutěží.
Hyundai se tak rozhodl docela radikálně změnit svoji strategii, když v sezoně 2014 jsme v jejich týmu mohli vidět kromě jedičky Neuvilla také Juhu Hänninena, Bryana Bouffiera, Chrise Atkinsona, Sorda a Paddona.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?