I v letošním roce bude pro Pettera Solberga hlavní zájem tkvět v MS v rallycrossu, kde se pokusí obhájit svůj titul mistra světa. Když mu to dovolí časové možnosti, tak nevylučuje starty v jiných motoristických sériích.
Na přelomu roku se Petter Solberg rozhodl: "Mým hlavním cílem bude v sezoně 2015 obhajoba titulu v MS v rallycrossu. Bude to určitě obtížné být opět na vrcholu, ale máme dobrý plán a loňské vítězství mě udělalo ještě hladovějším po úspěchu."
Solberg ale připouští, že by rád odjel jednu nebo dvě soutěže ve WRC - vyloženě se nabízí start ve Švédsku. V předešlých letech zde startoval v poli historiků s Fordem Escort. Soutěž navíc v posledních letech čím dál více tratí alokuje na norské území.
"Pohrával jsem si s myšlenkou odjetí několika závodů, kdybych dostal dostatečně dobrou nabídku," přiznává bratr Henninga. V rallycrossu pojede opět za svůj PSRX Team s DS 3.
Petter Solberg s DS 3 WRC v roce 2011 ve Švédsku
Dále by Solberg rád odjel X-Games v Los Angeles, kde by se mohl změřit se špičkou Globálního rallycrossového mistrovství: "Kromě toho bych rád na konci roku opět startoval v Závodu šampionů a pokusil se zde vyhrát soutěž jednotlivců." V roce 2014 Petter vyhrál s Tomem Kristensenem soutěž týmů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.