Sébastien Loeb se na nadcházející Rally Monte Carlo představí se startovním číslem 4 na dveřích své DS3 WRC. V rámci World Rally Championship jsme Loeba se čtyřkou na dveřích ještě nikdy neviděli.
Citroën Racing nečekaně nominoval sedminásobného vítěze Rally Monte Carlo, Sébastiena Loeba, na body pro tým ve Francouzských Alpách. Jeho angažmá u Citroënu v rally bylo pro rok 2015 zatím potvrzeno pouze pro tuto jedinou rally, a tak se startovním číslem 3 na dveřích pojede Kris Meeke.
Sébastien Loeb startoval se startovním číslem 4 ve své kariéře pouze jednou a to v roce 2011 na Monza Rallyshow, kde si připsal vítězství. Jeho devět jezdeckých triumfů mu zajistilo, že si číslo 1 pro svoje auto rezervoval na dlouhých osm a půl let. V roce 2013 totiž neměl na podnicích, kde tento fenomenální Francouz nestartoval, číslo 1 na svém autě nikdo.
Předtím, než si Loeb vyjel jedničku, tak jel v roce 2004 s trojkou, v roce 2003 s osmnáctkou, v roce 2002 s jednadvacítkou a v roce 2001, kdy se účastnil FIA Cupu pro vozy kategorie Super 1600, s třiapadesátkou.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?