Sébastien Loeb se na nadcházející Rally Monte Carlo představí se startovním číslem 4 na dveřích své DS3 WRC. V rámci World Rally Championship jsme Loeba se čtyřkou na dveřích ještě nikdy neviděli.
Citroën Racing nečekaně nominoval sedminásobného vítěze Rally Monte Carlo, Sébastiena Loeba, na body pro tým ve Francouzských Alpách. Jeho angažmá u Citroënu v rally bylo pro rok 2015 zatím potvrzeno pouze pro tuto jedinou rally, a tak se startovním číslem 3 na dveřích pojede Kris Meeke.
Sébastien Loeb startoval se startovním číslem 4 ve své kariéře pouze jednou a to v roce 2011 na Monza Rallyshow, kde si připsal vítězství. Jeho devět jezdeckých triumfů mu zajistilo, že si číslo 1 pro svoje auto rezervoval na dlouhých osm a půl let. V roce 2013 totiž neměl na podnicích, kde tento fenomenální Francouz nestartoval, číslo 1 na svém autě nikdo.
Předtím, než si Loeb vyjel jedničku, tak jel v roce 2004 s trojkou, v roce 2003 s osmnáctkou, v roce 2002 s jednadvacítkou a v roce 2001, kdy se účastnil FIA Cupu pro vozy kategorie Super 1600, s třiapadesátkou.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?