Sébastien Loeb se na nadcházející Rally Monte Carlo představí se startovním číslem 4 na dveřích své DS3 WRC. V rámci World Rally Championship jsme Loeba se čtyřkou na dveřích ještě nikdy neviděli.
Citroën Racing nečekaně nominoval sedminásobného vítěze Rally Monte Carlo, Sébastiena Loeba, na body pro tým ve Francouzských Alpách. Jeho angažmá u Citroënu v rally bylo pro rok 2015 zatím potvrzeno pouze pro tuto jedinou rally, a tak se startovním číslem 3 na dveřích pojede Kris Meeke.
Sébastien Loeb startoval se startovním číslem 4 ve své kariéře pouze jednou a to v roce 2011 na Monza Rallyshow, kde si připsal vítězství. Jeho devět jezdeckých triumfů mu zajistilo, že si číslo 1 pro svoje auto rezervoval na dlouhých osm a půl let. V roce 2013 totiž neměl na podnicích, kde tento fenomenální Francouz nestartoval, číslo 1 na svém autě nikdo.
Předtím, než si Loeb vyjel jedničku, tak jel v roce 2004 s trojkou, v roce 2003 s osmnáctkou, v roce 2002 s jednadvacítkou a v roce 2001, kdy se účastnil FIA Cupu pro vozy kategorie Super 1600, s třiapadesátkou.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?