Za méně než 4 týdny začne nová sezona WRC tradiční Rally Monte Carlo. Na úvodní soutěži roku se můžeme těšit na pestré a silně obsazené startovní pole.
Vrcholem startovní listiny je pochopitelně 18 vozů WRC. Tovární týmy Volkswagen, Citroën a M-Sport (s třetím autem pod hlavičkou M-Sportu jede Bryan Bouffier) nasadí po třech vozech, Hyundai dvě auta. Další dva týmy, Jipocar a FWRT SRL (oba nasazují Fordy), pojedou v Monaku s jedním vozem. Dále s Fordy pojedou Kubica (zatím se jako bodující tým nepřihlásil), Solberg a Raux. Pole dále doplní dvě soukromě nasazené DS 3 WRC - PH Sport bude servisovat auto Chardonnetovi a D-MAX Ukrajinci Yuri Protasovovi.
Startovní listina: zde
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?