Sébastien Ogier řekl, že navzdory různým spekulacím neměl odchod z továrního týmu VW k jinému výrobci nikdy v úmyslu a ani nad ostatními možnostmi neuvažoval.
Úspěšná spolupráce Sébastiena Ogiera a německého týmu Volkswagen bude pokračovat ještě minimálně dva roky. Nic jiného než prodloužení smlouvy s mistrovským týmem ani pro Francouze nepřipadalo v úvahu: "Rozhodnutí pro mě bylo opravdu jednoduché. Nikdy jsem neuvažoval nad jinou možností," prozradil Sébastien Ogier Autorsportu.
Před oznámením prodloužení spolupráce, které přišlo v říjnu, kolovaly různé spekulace, dle kterých se neměl jezdec domluvit s týmem na další spolupráci a měl mít namířeno do Hyundai nebo Citroënu. Těmto zprávám se ale dvojnásobný mistr světa jen usmíval.
"Spekulace jsou prostě spekulace. Proč bych měl jednat s jiným týmem?" ptá se Seb sám sebe. Jeho bilance mluví sama za sebe - v 26 soutěžích vyjel 17 vítězství. Jenom pětkrát nestál na podium a logicky získal oba tituly za roky 2013 a 2014.
Ve Španělsku si Ogier dojel pro druhý titul mistra světa, odchod z VW tedy 'nebyl na místě'
Suverénní cesta za obhajobou titulu dostala trhliny po nehodách v Německu a mechanických problémech ve Francii. "V té době jsem si uvědomil, že je zde nebezpečí. Nemohl jsem ztratit to, na čem jsem pracoval od začátku roku. Byl bych hloupý, kdybych to takto ztratil.
Ukázalo se, že když neděláte věci na 100 %, tak ztrácíte koncentraci. Zareagoval jsem ale správně a hlavní je, že se mi podařilo odpovědět. Nebylo lehké se vrátit, musel jsem na sobě zapracovat. Nebyl to jednoduchý moment, ale zvládl jsem to."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?