Sébastien Ogier řekl, že navzdory různým spekulacím neměl odchod z továrního týmu VW k jinému výrobci nikdy v úmyslu a ani nad ostatními možnostmi neuvažoval.
Úspěšná spolupráce Sébastiena Ogiera a německého týmu Volkswagen bude pokračovat ještě minimálně dva roky. Nic jiného než prodloužení smlouvy s mistrovským týmem ani pro Francouze nepřipadalo v úvahu: "Rozhodnutí pro mě bylo opravdu jednoduché. Nikdy jsem neuvažoval nad jinou možností," prozradil Sébastien Ogier Autorsportu.
Před oznámením prodloužení spolupráce, které přišlo v říjnu, kolovaly různé spekulace, dle kterých se neměl jezdec domluvit s týmem na další spolupráci a měl mít namířeno do Hyundai nebo Citroënu. Těmto zprávám se ale dvojnásobný mistr světa jen usmíval.
"Spekulace jsou prostě spekulace. Proč bych měl jednat s jiným týmem?" ptá se Seb sám sebe. Jeho bilance mluví sama za sebe - v 26 soutěžích vyjel 17 vítězství. Jenom pětkrát nestál na podium a logicky získal oba tituly za roky 2013 a 2014.
Ve Španělsku si Ogier dojel pro druhý titul mistra světa, odchod z VW tedy 'nebyl na místě'
Suverénní cesta za obhajobou titulu dostala trhliny po nehodách v Německu a mechanických problémech ve Francii. "V té době jsem si uvědomil, že je zde nebezpečí. Nemohl jsem ztratit to, na čem jsem pracoval od začátku roku. Byl bych hloupý, kdybych to takto ztratil.
Ukázalo se, že když neděláte věci na 100 %, tak ztrácíte koncentraci. Zareagoval jsem ale správně a hlavní je, že se mi podařilo odpovědět. Nebylo lehké se vrátit, musel jsem na sobě zapracovat. Nebyl to jednoduchý moment, ale zvládl jsem to."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.