Sébastien Chardonnet bude na Rally Monte Carlo 2015 bojovat s DS 3 WRC týmu PH-Sport.
Sébastien Chardonnet oznámil na svém facebookovém profilu, že úvodní soutěž letošní sezony WRC pojede s vozem DS 3 WRC francouzského týmu PH-Sport. 26 letý Pařížan má se soutěží s centrem v přímořském knížectví velké zkušenosti. Vloni zde jel v rámci šampionátu WRC3.
Francouz již dlouhou dobu přešlapuje před branami WRC, když svoji první soutěž s DS 3 WRC jel už v roce 2012 (Rally de France, 10. místo), od té doby jezdil ve WRC3 a v roce 2014 prezentoval ve WRC2 novinku Citroën DS3 R5. V roce 2013 vyhrál Citroën Top Driver.
Letos jezdil Sébastien s DS3 R5 v rámci MS
V uplynulé sezoně stanul dvakrát na podium ve WRC 2 (2. na Sardinii, 3. ve Francii). Jezdec dále na svém profilu napsal, že podrobnější informace oznámí časem. Jeho program na letošní sezonu totiž zatím stále není známý.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?