Dle informací novozélandského 3news.co.nz odjede dnes potvrzený Paddon dokonce všech 12 zbývajících soutěží v MS 2015 (vynechá jen Monte Carlo).
V rozhovoru prozradil víc o svých dlouhodobých plánech: "Máme tříletý plán. Příští rok je prvním krokem, v roce 2016 bychom pak měli být schopni bojovat o vítězství. Od roku 2017 už pak chceme být v boji o titul.
Rally Nový Zéland se musí vrátit do kalendáře MS. Je to jedna z nejlepších rally na světě. Všichni zde [na Novém Zélandu] vzhlížíme k roku 2016 jako k sezoně, kdy se do MS soutěž vrátí. Pokusit se tuto rally vyhrát, to by byl sen," řekl Hayden Paddon.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?