Novozélanďan Hayden Paddon zůstává u továrního týmu Hyundai i pro příští sezonu. V plánu má minimálně 9 soutěží s vozem i20 WRC. 27 letý pilot dal přednost nabídce Hyundai před nabídkou Citroënu.
Jezdec se zúčastní seznamovacích jízd na Rally Monte Carlo, ale jeho první soutěží bude Rally Sweden, kde jel v minulosti jenom jednou (v roce 2012 se Škodou Fabia S2000). Hayden připouští, že první polovina sezony bude obtížná, protože se pojedou soutěže, se kterými nemá moc zkušeností.
"V první polovině roku 2015 budu pokračovat v učení, protože se pojedou soutěže, se kterými mám jen malé nebo vůbec žádné zkušenosti. Ovšem, až se vrátíme na soutěže, které už jsem letos jel, tak věřím, že můžeme být hodně konkurenceschopní. Pak na to začneme tlačit a pokusíme se bojovat o místa v TOP5," říká Hayden Paddon.
"Máme před sezonou vysoká očekávání a už se těším na spolupráci s týmem a pomoc při vývoji Huyundai i20 WRC. Hodně jsem se toho letos naučil a během těch soutěží si s týmem vybudoval velmi dobrý vztah. Pro nás je jasná volba pokračovat ve vývoji a snaze o dosažení lepších výsledků v sezoně 2015.
Také potvrzení více soutěží je pro mě velmi důležité z hlediska mého jezdeckého vývoje," dodává Paddon. Jezdec pojede za druhý tým, Hyundai Motorsport N, za který bude také sbírat body. Vedle Thierryho Neuvilla (všech 13 soutěží) a Daniho Sorda (minimálně 10 soutěží) je tak třetím potvrzeným jezdcem korejské značky pro tuto sezonu.
Michel Nandan k angažmá dodává: "Hayden již prokázal, že je více než schopný bojovat s nejlepšími jezdci na světě. Jeho osobní vývoj byl patrný, když pravidelně snižoval svoji ztrátu na vedoucí piloty. Jsme moc rádi, že podpoříme další fázi jeho karíéry. Už se těším na to, co příští rok předvede. Přiští rok slibuje zajimavé okamžiky pro Hyundai Motorsport."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.