Hayden Paddon oznámí v nadcházejícím týdnu svůj program v MS, s touto zprávou dnes přišla polská média.
Jeho program by měl zřejmě obsahovat 9-10 soutěží spíše v továrním týmu Hyundai. "V této chvíli probíhá spousta telefonátů, chodí hodně e-mailů a je dost jednání," řekl Hayden Paddon novozélandskému deníku 'The New Zealand Herald'.
"V příštím roce budu opět ve WRC. Doufám, že odjedeme 9-10 soutěží. Raději bych zůstal u Hyundai Motorsport. Druhou možností je přejití k Citroënu. Dle mého názoru je hlavní rozšíření programu - odjet další soutěže, nasbírat více kilometrů.
V lednu na Mote Carlu ještě asi nepojedu, ale v únoru ve Švédsku už bych měl být," řekl jezdec, který letos zaujal sympatickými výkony jako trojka týmu Hyundai na vybraných soutěžích.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?