Hayden Paddon oznámí v nadcházejícím týdnu svůj program v MS, s touto zprávou dnes přišla polská média.
Jeho program by měl zřejmě obsahovat 9-10 soutěží spíše v továrním týmu Hyundai. "V této chvíli probíhá spousta telefonátů, chodí hodně e-mailů a je dost jednání," řekl Hayden Paddon novozélandskému deníku 'The New Zealand Herald'.
"V příštím roce budu opět ve WRC. Doufám, že odjedeme 9-10 soutěží. Raději bych zůstal u Hyundai Motorsport. Druhou možností je přejití k Citroënu. Dle mého názoru je hlavní rozšíření programu - odjet další soutěže, nasbírat více kilometrů.
V lednu na Mote Carlu ještě asi nepojedu, ale v únoru ve Švédsku už bych měl být," řekl jezdec, který letos zaujal sympatickými výkony jako trojka týmu Hyundai na vybraných soutěžích.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.