Stéphane Lefebvre, juniorský mistr WRC, dostává od Citroënu šanci. Kromě startů s DS 3 R5 jej čekají také soutěže za volantem DS 3 WRC.
Stéphane Lefebvre dostal vánoční dárek o dva týdny dříve. Citroën dnes totiž oznámil program svého juniora. Za svůj titul v JWRC dostal totiž 6 soutěží s vozem DS 3 R5 ve WRC2. Kromě toho však dnes bylo oznámeno, že se objeví na dalších čtyřech soutěžích, z toho minimálně na dvou s vozem DS 3 WRC.
"Už dlouhá léta vyhlížíme mladé talenty, kterým chceme pomoci v jejich kariéře. Sébastien Loeb je nejlepším příkladem. Není to však jediný mladý talent, kterému jsme pomohli. Sébastien Lefebvre má za sebou skvělou sezonu 2014 s vozem DS 3 R3 a proto dává smysl podpořit jeho vývoj ve voze DS 3 R5," komentoval program Yves Matton, šéf týmu.
"Dva roky jsem jezdil v JWRC, než jsem vyhrál titul. Věděl jsem, že hlavní bude, poznat mistrovský šampionát. Nebylo to lehké, ale povedlo se nám prokázat rychlost a vyvarovat se chybám. To je mým cílem i pro rok 2015. S DS 3 R5 jsem odjel letos Španělsko a Velkou Británii, teď mě čeká hodně práce než přesednu do DS 3 WRC.
Jsem moc rád, že mi Citroën Racing projevil důvěru. Yves Matton a jeho tým mají k jezdcům velmi blízko. Je velkou výhrou dostat se do týmu, který již vyhrál osm titulů mistrů světa," řekl ke svému angažmá mladý Francouz.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?