Stéphane Lefebvre, juniorský mistr WRC, dostává od Citroënu šanci. Kromě startů s DS 3 R5 jej čekají také soutěže za volantem DS 3 WRC.
Stéphane Lefebvre dostal vánoční dárek o dva týdny dříve. Citroën dnes totiž oznámil program svého juniora. Za svůj titul v JWRC dostal totiž 6 soutěží s vozem DS 3 R5 ve WRC2. Kromě toho však dnes bylo oznámeno, že se objeví na dalších čtyřech soutěžích, z toho minimálně na dvou s vozem DS 3 WRC.
"Už dlouhá léta vyhlížíme mladé talenty, kterým chceme pomoci v jejich kariéře. Sébastien Loeb je nejlepším příkladem. Není to však jediný mladý talent, kterému jsme pomohli. Sébastien Lefebvre má za sebou skvělou sezonu 2014 s vozem DS 3 R3 a proto dává smysl podpořit jeho vývoj ve voze DS 3 R5," komentoval program Yves Matton, šéf týmu.
"Dva roky jsem jezdil v JWRC, než jsem vyhrál titul. Věděl jsem, že hlavní bude, poznat mistrovský šampionát. Nebylo to lehké, ale povedlo se nám prokázat rychlost a vyvarovat se chybám. To je mým cílem i pro rok 2015. S DS 3 R5 jsem odjel letos Španělsko a Velkou Británii, teď mě čeká hodně práce než přesednu do DS 3 WRC.
Jsem moc rád, že mi Citroën Racing projevil důvěru. Yves Matton a jeho tým mají k jezdcům velmi blízko. Je velkou výhrou dostat se do týmu, který již vyhrál osm titulů mistrů světa," řekl ke svému angažmá mladý Francouz.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?