Petter Solberg by se mohl v příští sezoně senzačně vrátit do MS! Nor aktuálně hledá partnery pro obhajobu titulu v rallycrossu, přitom však zvažuje i jiné možnosti.
Zdá se, že start na Condroz-Rally opět v Petteru Solbergovi zažehnul vášeň pro rallysport. Nor teď zvažuje start v MS: "Něco se děje. A ano, je to [návrat] možné," řekl Petter Solberg Autosportu. "Pro příští sezonu zatím nic není rozhodnuté. Vždycky jsem říkal, že bych neřekl ne na nabídku vrátit se do MS."
"Rally je v mém srdci a vždy tomu tak bude." Mistr světa z roku 2003 přiznal, že zajistit start na Rally Monte Carlo, která se jede už za měsíc, nestíhá: "Rozhodně nepojedu první soutěž, to je jisté. Ale poté, kdo ví? Mám rád Švédsko a v posledních letech se nám zde vedlo dobře [s Fordem Escort mezi historiky]."
Solberg z MS odešel na konci sezony 2012 poté, co Ford ukončil svoje tovární angažmá. V sezoně stál na podium 5 krát ze 13 soutěží. Do soutěžního vozu usedl znovu na Condroz rally, s Citroënem C4 WRC udával tempo do té doby, než mu odešla převodovka. Doba v rallycrossu Solbergovi dodala chuť do dalších rally.
5 podií ze 13 soutěží, to je vizitka zatím poslední sezony Solberga v MS
"Rozhodně se teď cítím jako více kompletní jezdec. Když jsem jel na Condroz rally, tak byl pocit lepší než kdykoliv předtím. Díky tomu, co jsem dělal v posledních dvou letech, teď sleduji vše a analyzuji věci trošku jinak. Teď jezdím líp než kdykoliv předtím."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?