Petter Solberg by se mohl v příští sezoně senzačně vrátit do MS! Nor aktuálně hledá partnery pro obhajobu titulu v rallycrossu, přitom však zvažuje i jiné možnosti.
Zdá se, že start na Condroz-Rally opět v Petteru Solbergovi zažehnul vášeň pro rallysport. Nor teď zvažuje start v MS: "Něco se děje. A ano, je to [návrat] možné," řekl Petter Solberg Autosportu. "Pro příští sezonu zatím nic není rozhodnuté. Vždycky jsem říkal, že bych neřekl ne na nabídku vrátit se do MS."
"Rally je v mém srdci a vždy tomu tak bude." Mistr světa z roku 2003 přiznal, že zajistit start na Rally Monte Carlo, která se jede už za měsíc, nestíhá: "Rozhodně nepojedu první soutěž, to je jisté. Ale poté, kdo ví? Mám rád Švédsko a v posledních letech se nám zde vedlo dobře [s Fordem Escort mezi historiky]."
Solberg z MS odešel na konci sezony 2012 poté, co Ford ukončil svoje tovární angažmá. V sezoně stál na podium 5 krát ze 13 soutěží. Do soutěžního vozu usedl znovu na Condroz rally, s Citroënem C4 WRC udával tempo do té doby, než mu odešla převodovka. Doba v rallycrossu Solbergovi dodala chuť do dalších rally.
5 podií ze 13 soutěží, to je vizitka zatím poslední sezony Solberga v MS
"Rozhodně se teď cítím jako více kompletní jezdec. Když jsem jel na Condroz rally, tak byl pocit lepší než kdykoliv předtím. Díky tomu, co jsem dělal v posledních dvou letech, teď sleduji vše a analyzuji věci trošku jinak. Teď jezdím líp než kdykoliv předtím."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?