Petter Solberg by se mohl v příští sezoně senzačně vrátit do MS! Nor aktuálně hledá partnery pro obhajobu titulu v rallycrossu, přitom však zvažuje i jiné možnosti.
Zdá se, že start na Condroz-Rally opět v Petteru Solbergovi zažehnul vášeň pro rallysport. Nor teď zvažuje start v MS: "Něco se děje. A ano, je to [návrat] možné," řekl Petter Solberg Autosportu. "Pro příští sezonu zatím nic není rozhodnuté. Vždycky jsem říkal, že bych neřekl ne na nabídku vrátit se do MS."
"Rally je v mém srdci a vždy tomu tak bude." Mistr světa z roku 2003 přiznal, že zajistit start na Rally Monte Carlo, která se jede už za měsíc, nestíhá: "Rozhodně nepojedu první soutěž, to je jisté. Ale poté, kdo ví? Mám rád Švédsko a v posledních letech se nám zde vedlo dobře [s Fordem Escort mezi historiky]."
Solberg z MS odešel na konci sezony 2012 poté, co Ford ukončil svoje tovární angažmá. V sezoně stál na podium 5 krát ze 13 soutěží. Do soutěžního vozu usedl znovu na Condroz rally, s Citroënem C4 WRC udával tempo do té doby, než mu odešla převodovka. Doba v rallycrossu Solbergovi dodala chuť do dalších rally.
5 podií ze 13 soutěží, to je vizitka zatím poslední sezony Solberga v MS
"Rozhodně se teď cítím jako více kompletní jezdec. Když jsem jel na Condroz rally, tak byl pocit lepší než kdykoliv předtím. Díky tomu, co jsem dělal v posledních dvou letech, teď sleduji vše a analyzuji věci trošku jinak. Teď jezdím líp než kdykoliv předtím."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.