Petter Solberg by se mohl v příští sezoně senzačně vrátit do MS! Nor aktuálně hledá partnery pro obhajobu titulu v rallycrossu, přitom však zvažuje i jiné možnosti.
Zdá se, že start na Condroz-Rally opět v Petteru Solbergovi zažehnul vášeň pro rallysport. Nor teď zvažuje start v MS: "Něco se děje. A ano, je to [návrat] možné," řekl Petter Solberg Autosportu. "Pro příští sezonu zatím nic není rozhodnuté. Vždycky jsem říkal, že bych neřekl ne na nabídku vrátit se do MS."
"Rally je v mém srdci a vždy tomu tak bude." Mistr světa z roku 2003 přiznal, že zajistit start na Rally Monte Carlo, která se jede už za měsíc, nestíhá: "Rozhodně nepojedu první soutěž, to je jisté. Ale poté, kdo ví? Mám rád Švédsko a v posledních letech se nám zde vedlo dobře [s Fordem Escort mezi historiky]."
Solberg z MS odešel na konci sezony 2012 poté, co Ford ukončil svoje tovární angažmá. V sezoně stál na podium 5 krát ze 13 soutěží. Do soutěžního vozu usedl znovu na Condroz rally, s Citroënem C4 WRC udával tempo do té doby, než mu odešla převodovka. Doba v rallycrossu Solbergovi dodala chuť do dalších rally.
5 podií ze 13 soutěží, to je vizitka zatím poslední sezony Solberga v MS
"Rozhodně se teď cítím jako více kompletní jezdec. Když jsem jel na Condroz rally, tak byl pocit lepší než kdykoliv předtím. Díky tomu, co jsem dělal v posledních dvou letech, teď sleduji vše a analyzuji věci trošku jinak. Teď jezdím líp než kdykoliv předtím."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.