Novozélanďan stále neví, kde bude příští rok jezdit. Hayden Paddon má na stole dvě nabídky, to je jasné. O jeho služby se ucházejí týmy Hyundai a Citroën.
Hayden Paddon je velkou nadějí rallysportu své země. V uplynulé sezoně konečně dostal pořádnou šanci. 27 letý jezdec odjel pro Hyundai závody v Itálii, Polsku, Finsku, Austrálii, Španělsku a Velké Británii. Kromě Itálie vždy bodoval a na svém kontě měl na konci sezony 19 bodů.
Otázkou je, jak bude vypadat jeho program v příštím roce. Na stole má dvě nabídky - od Hyundai a Citroënu. "Mít dvě nabídky od dvou různých týmů, to je moc hezké. Ale učinilo to moje rozhodování trošku komplikovanější," prozradil jezdec pro 'TVNZ One News'.
"Ale také to ukazuje, že jsme letos udělali něco správně. Pracujeme na konečných detailech. Snad se v následujících týdnech rozhodneme, co budeme příští rok dělat." Paddon dal v Evropě poprvé o sobě vědět v roce 2011, kdy se stal produkčním mistrem světa.
"Před 12 měsíci to bylo těžké. Musíme [při rozhodování] také popřemýšlet nad tím, co pro nás bude nejlepší v budoucnu. Všechno je to součástí rozhodovacího procesu," zakončil Hayden. Již dříve prohlásil, že na Monte Carlu nepojede.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?