Novozélanďan stále neví, kde bude příští rok jezdit. Hayden Paddon má na stole dvě nabídky, to je jasné. O jeho služby se ucházejí týmy Hyundai a Citroën.
Hayden Paddon je velkou nadějí rallysportu své země. V uplynulé sezoně konečně dostal pořádnou šanci. 27 letý jezdec odjel pro Hyundai závody v Itálii, Polsku, Finsku, Austrálii, Španělsku a Velké Británii. Kromě Itálie vždy bodoval a na svém kontě měl na konci sezony 19 bodů.
Otázkou je, jak bude vypadat jeho program v příštím roce. Na stole má dvě nabídky - od Hyundai a Citroënu. "Mít dvě nabídky od dvou různých týmů, to je moc hezké. Ale učinilo to moje rozhodování trošku komplikovanější," prozradil jezdec pro 'TVNZ One News'.
"Ale také to ukazuje, že jsme letos udělali něco správně. Pracujeme na konečných detailech. Snad se v následujících týdnech rozhodneme, co budeme příští rok dělat." Paddon dal v Evropě poprvé o sobě vědět v roce 2011, kdy se stal produkčním mistrem světa.
"Před 12 měsíci to bylo těžké. Musíme [při rozhodování] také popřemýšlet nad tím, co pro nás bude nejlepší v budoucnu. Všechno je to součástí rozhodovacího procesu," zakončil Hayden. Již dříve prohlásil, že na Monte Carlu nepojede.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.