Novozélanďan stále neví, kde bude příští rok jezdit. Hayden Paddon má na stole dvě nabídky, to je jasné. O jeho služby se ucházejí týmy Hyundai a Citroën.
Hayden Paddon je velkou nadějí rallysportu své země. V uplynulé sezoně konečně dostal pořádnou šanci. 27 letý jezdec odjel pro Hyundai závody v Itálii, Polsku, Finsku, Austrálii, Španělsku a Velké Británii. Kromě Itálie vždy bodoval a na svém kontě měl na konci sezony 19 bodů.
Otázkou je, jak bude vypadat jeho program v příštím roce. Na stole má dvě nabídky - od Hyundai a Citroënu. "Mít dvě nabídky od dvou různých týmů, to je moc hezké. Ale učinilo to moje rozhodování trošku komplikovanější," prozradil jezdec pro 'TVNZ One News'.
"Ale také to ukazuje, že jsme letos udělali něco správně. Pracujeme na konečných detailech. Snad se v následujících týdnech rozhodneme, co budeme příští rok dělat." Paddon dal v Evropě poprvé o sobě vědět v roce 2011, kdy se stal produkčním mistrem světa.
"Před 12 měsíci to bylo těžké. Musíme [při rozhodování] také popřemýšlet nad tím, co pro nás bude nejlepší v budoucnu. Všechno je to součástí rozhodovacího procesu," zakončil Hayden. Již dříve prohlásil, že na Monte Carlu nepojede.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?