Všechny spekulace jsou u konce. Dnes bylo oficiálně potvrzeno, že Sébastien Loeb pojede Rally Monte Carlo 2015 s Citroënem DS3 WRC.
Dostane Sébastien Ogier konečně konkurenta sobě rovného? Dnes bylo v Paříži oficiálně oznámeno, že Sébastien Loeb pojede Rally Monte Carlo 2015. Úkolem devitinásobného mistra světa je zvýšit povědomí o nové značce koncernu PSA - DS, ta bude v budoucnu francouzský koncern v MS zastupovat.
Na Monte usedne po jeho bok Daniel Elena, jeho stabilní spolujezdec. Pro oba půjde o 169. společný start. Poprvé od ledna 2004 však na jejich autě nebude číslo 1! "Když jsem dostal nabídku na Monte Carlu startovat s DS3 WRC, tak jsem neváhal ani minutu.
Daniel a já milujeme tuto trať, kde je vždy těžká volba pneumatik a neuvěřitelná atmosféra kolem zkoušek. Už se nemůžeme dočkat, až budeme na startu," říká Francouz. Loeb bude mít navíc k dispozici nejnovější evoluci DS3 WRC s novým motorem a změnami na podvozku. Ta by měla snížit současnou ztrátu na Volkswagen.
"Na DS3 WRC mám dobré vzpomínky - moje malá bomba, jak jsem autu od začátku říkával - a doufám, že Monte 2015 bude jednou z dalších," říká Seb, který o nadcházejícím víkendu pojede Rally du Var.
"Je to samozřejmě zcela osobní výzva, protože jsem přes rok už žádnou rally nejel. Mimo Rally du Var jsme našli ještě několik dalších 'děr' v mém časovém harmonogramu, které můžeme zaplnit testováním," připouští Francouz.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?