Všechny spekulace jsou u konce. Dnes bylo oficiálně potvrzeno, že Sébastien Loeb pojede Rally Monte Carlo 2015 s Citroënem DS3 WRC.
Dostane Sébastien Ogier konečně konkurenta sobě rovného? Dnes bylo v Paříži oficiálně oznámeno, že Sébastien Loeb pojede Rally Monte Carlo 2015. Úkolem devitinásobného mistra světa je zvýšit povědomí o nové značce koncernu PSA - DS, ta bude v budoucnu francouzský koncern v MS zastupovat.
Na Monte usedne po jeho bok Daniel Elena, jeho stabilní spolujezdec. Pro oba půjde o 169. společný start. Poprvé od ledna 2004 však na jejich autě nebude číslo 1! "Když jsem dostal nabídku na Monte Carlu startovat s DS3 WRC, tak jsem neváhal ani minutu.
Daniel a já milujeme tuto trať, kde je vždy těžká volba pneumatik a neuvěřitelná atmosféra kolem zkoušek. Už se nemůžeme dočkat, až budeme na startu," říká Francouz. Loeb bude mít navíc k dispozici nejnovější evoluci DS3 WRC s novým motorem a změnami na podvozku. Ta by měla snížit současnou ztrátu na Volkswagen.
"Na DS3 WRC mám dobré vzpomínky - moje malá bomba, jak jsem autu od začátku říkával - a doufám, že Monte 2015 bude jednou z dalších," říká Seb, který o nadcházejícím víkendu pojede Rally du Var.
"Je to samozřejmě zcela osobní výzva, protože jsem přes rok už žádnou rally nejel. Mimo Rally du Var jsme našli ještě několik dalších 'děr' v mém časovém harmonogramu, které můžeme zaplnit testováním," připouští Francouz.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?