Ve finálové soutěži francouzského šampionátu se na start postaví Sébastien Loeb se svojí manželkou a vozem Citroën DS3 WRC. Může však tento ojedinělý start věštit něco víc?
Sébastien Loeb má za sebou první sezonu v MS cestovních vozů - tabulce obsadil třetí příčku. Teď jej čeká Rally du Var. Na sedadle spolujezdce sice bude jeho manželka, avšak auto nebude nasazovat PH Sport nebo třeba My Racing, avšak přímo tovární Citroën Racing.
Rekordman WRC se navíc rozhodl, že soutěž pojede na aktuálních pneumatikách Michelin poslední specifikace používáných v MS. Loeb si od francouzského výrobce objednal pro tento privátní start všechny směsi - super měkkou, měkkou i tvrdou. Jen připomeňme, že tyto pneumatiky jsou pomalejší než ty, se kterými by mohl v rámci domácího šampionátu startovat.
40 letý jezdec sice neustále opakuje, že start na Monte Carlu je pouhou spekulací, avšak příprava na Rally du Var je opravdu důkladná. Mezitím navíc Yves Matton potvrdil, že s Loebem o startu na Monte Carlu jednal. Kdo Loeba zná, tak ví, že si Seb před tím, než se pro něco rozhodne, situaci vždy pořádně prověří. Což by přesně mohl být případ startu ve Francii.
Spousta fanoušků navíc doufá, že by mohl odjet i některé další soutěže. Švédsko, Argentina, Francie nebo Německo jsou jeho oblíbené podniky. Na sněhu a šotolině by navíc mohl profitovat ze startovního pořadí do prvních dvou etap.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?