Ve finálové soutěži francouzského šampionátu se na start postaví Sébastien Loeb se svojí manželkou a vozem Citroën DS3 WRC. Může však tento ojedinělý start věštit něco víc?
Sébastien Loeb má za sebou první sezonu v MS cestovních vozů - tabulce obsadil třetí příčku. Teď jej čeká Rally du Var. Na sedadle spolujezdce sice bude jeho manželka, avšak auto nebude nasazovat PH Sport nebo třeba My Racing, avšak přímo tovární Citroën Racing.
Rekordman WRC se navíc rozhodl, že soutěž pojede na aktuálních pneumatikách Michelin poslední specifikace používáných v MS. Loeb si od francouzského výrobce objednal pro tento privátní start všechny směsi - super měkkou, měkkou i tvrdou. Jen připomeňme, že tyto pneumatiky jsou pomalejší než ty, se kterými by mohl v rámci domácího šampionátu startovat.
40 letý jezdec sice neustále opakuje, že start na Monte Carlu je pouhou spekulací, avšak příprava na Rally du Var je opravdu důkladná. Mezitím navíc Yves Matton potvrdil, že s Loebem o startu na Monte Carlu jednal. Kdo Loeba zná, tak ví, že si Seb před tím, než se pro něco rozhodne, situaci vždy pořádně prověří. Což by přesně mohl být případ startu ve Francii.
Spousta fanoušků navíc doufá, že by mohl odjet i některé další soutěže. Švédsko, Argentina, Francie nebo Německo jsou jeho oblíbené podniky. Na sněhu a šotolině by navíc mohl profitovat ze startovního pořadí do prvních dvou etap.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?