Po jedné sezoně v ME se rozhodla Škoda Auto Deutschland pro změnu strategie. V roce 2015 bude jezdit jen v německém mistrovství.
Jde o poměrne překvapivý krok. Vzhledem k tomu, že se Škoda Auto Deutschland příští rok chystá "pouze" na německé mistrovství, tak ukončuje spolupráci se Seppem Wiegandem. Díky změně startegie už mu totiž německý importérský tým nemůže nabídnout mezinárodní starty. Pro jezdce jde o složitý moment v jeho kariéře, sice se letos stal vice-mistrem Evropy, avšak najednou se ocitl bez auta a musí se obávat o svoji další kariéru.
Místo něj bude za volantem importérem podporované Fabie sedět Fabian Kreim. Jedná se o 22 mladíka, který měl původně jezdit v Opel Junior týmu s modelem Adam R2. Teď se tedy může těšit na podstatně silnější Fabii S2000, v průběhu sezony by navíc měla přijít zcela nová Fabia R5. Zajímavostí také jistě je, že dosavadní navigátor Wieganda, Frank Christian, zůstává u Škoda Deutschland a měl by se stát navigátorem a mentorem mladého Kreima.
Sepp Wiegand letos ve Zlíně
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?