Po jedné sezoně v ME se rozhodla Škoda Auto Deutschland pro změnu strategie. V roce 2015 bude jezdit jen v německém mistrovství.
Jde o poměrne překvapivý krok. Vzhledem k tomu, že se Škoda Auto Deutschland příští rok chystá "pouze" na německé mistrovství, tak ukončuje spolupráci se Seppem Wiegandem. Díky změně startegie už mu totiž německý importérský tým nemůže nabídnout mezinárodní starty. Pro jezdce jde o složitý moment v jeho kariéře, sice se letos stal vice-mistrem Evropy, avšak najednou se ocitl bez auta a musí se obávat o svoji další kariéru.
Místo něj bude za volantem importérem podporované Fabie sedět Fabian Kreim. Jedná se o 22 mladíka, který měl původně jezdit v Opel Junior týmu s modelem Adam R2. Teď se tedy může těšit na podstatně silnější Fabii S2000, v průběhu sezony by navíc měla přijít zcela nová Fabia R5. Zajímavostí také jistě je, že dosavadní navigátor Wieganda, Frank Christian, zůstává u Škoda Deutschland a měl by se stát navigátorem a mentorem mladého Kreima.
Sepp Wiegand letos ve Zlíně
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.