Výkonný ředitel M-Sportu, Malcolm Wilson, doufá, že bude schopný oznámit jméno druhého jezdce jeho týmu, který doplní Elfyna Evanse, do konce příštího týdne.
Největší šanci má zřejmě Ott Tänak, ale dle Wilsona připadají v úvahu i další jezdci. "Ott k nim [uchazečům] zcela jistě patří, ale jsou tu i další. To je zatím vše, co momentálně mohu říct," řekl ve Walesu Malcolm Wilson.
Tänak jel za M-Sport už v roce 2012, jenže časté nehody a neposlouchání rad od Malcolma Wilsona ho srazily mimo WRC. Letos jezdí převážně ve WRC2, třikrát jel s WRC (Švédsko, Portugalsko a Wales). Dle Wilsona ale výsledek z tohoto víkendu nebude hrát žádnou zásadní roli při výběru.
"Moje rozhodnutí neovlivní to, co se tu stane. Ale samozřejmě budu sledovat, jak se Ottovi daří." M-Sport je letos bez titulárního sponzora a finance na příští rok ještě také nejsou vyřešeny. Wilson proto bude muset brát při výběru jezdce ohled i na finanční zázemí uchazečů.
Ott letos v Portugalsku s Fordem Fiesta RS WRC od M-Sportu
"Bude to určitě jedním z faktorů, ale rozhodně ne tím nejdůležitějším. Musíme být realisté, jako vždy jde o rozumný kompromis." My dodejme, že M-Sport zřejmě jedná i s Paddonem a hovoří se i o Ostbergovi - toho si však, dle zpráv serveru MAXRALLY ponechá na příští rok Citroën.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.