Výkonný ředitel M-Sportu, Malcolm Wilson, doufá, že bude schopný oznámit jméno druhého jezdce jeho týmu, který doplní Elfyna Evanse, do konce příštího týdne.
Největší šanci má zřejmě Ott Tänak, ale dle Wilsona připadají v úvahu i další jezdci. "Ott k nim [uchazečům] zcela jistě patří, ale jsou tu i další. To je zatím vše, co momentálně mohu říct," řekl ve Walesu Malcolm Wilson.
Tänak jel za M-Sport už v roce 2012, jenže časté nehody a neposlouchání rad od Malcolma Wilsona ho srazily mimo WRC. Letos jezdí převážně ve WRC2, třikrát jel s WRC (Švédsko, Portugalsko a Wales). Dle Wilsona ale výsledek z tohoto víkendu nebude hrát žádnou zásadní roli při výběru.
"Moje rozhodnutí neovlivní to, co se tu stane. Ale samozřejmě budu sledovat, jak se Ottovi daří." M-Sport je letos bez titulárního sponzora a finance na příští rok ještě také nejsou vyřešeny. Wilson proto bude muset brát při výběru jezdce ohled i na finanční zázemí uchazečů.
Ott letos v Portugalsku s Fordem Fiesta RS WRC od M-Sportu
"Bude to určitě jedním z faktorů, ale rozhodně ne tím nejdůležitějším. Musíme být realisté, jako vždy jde o rozumný kompromis." My dodejme, že M-Sport zřejmě jedná i s Paddonem a hovoří se i o Ostbergovi - toho si však, dle zpráv serveru MAXRALLY ponechá na příští rok Citroën.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?