Jezdec týmu Volkswagen, Andreas Mikkelsen, přiznal, že se snažil dostihnout kolegu Sébastiena Ogiera, když v důsledku přemíry snahy havaroval už v úvodní etapě.
Andreas Mikkelsen vyhrál čtvrteční shakedown a v pátek ráno zajel druhý čas, 4,5s za Ogierem. V RZ2 při snaze manko zlikvidovat havaroval. "Snažil jsem se minimalizovat ztrátu na Seba. Ujel mi trošku na první zkoušce, a tak jsem na té druhé opravdu tlačil, jenže to bylo až moc," popisuje jezdec.
"Do jedné ze zatáček jsem zabrzdil až moc pozdě a zadek auta sklouzl do příkopu. To tam stáhlo i předek a já zničil pravé přední rameno zavěšení. Neměl jsem s sebou díly na opravu, takže jsem musel vzdát," smutní Andreas.
25 letý jezdec si přitom před startem věřil. V zemi, kde v roce 2006 zahájil svoji kariéru, chtěl získat první vítězství. Mechanikům týmu Volkswagen se podařilo vůz opravit a Andreas bude moct zítra do soutěže znovu zasáhnout: "Zítra budu zpět, abych se naučil tratě na další roky. Je to škoda, opravdu jsem chtěl mít dobrou soutěž. Vždy chceme jet na maximum, ale teď to bylo za ním."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.