Jezdec týmu Volkswagen, Andreas Mikkelsen, přiznal, že se snažil dostihnout kolegu Sébastiena Ogiera, když v důsledku přemíry snahy havaroval už v úvodní etapě.
Andreas Mikkelsen vyhrál čtvrteční shakedown a v pátek ráno zajel druhý čas, 4,5s za Ogierem. V RZ2 při snaze manko zlikvidovat havaroval. "Snažil jsem se minimalizovat ztrátu na Seba. Ujel mi trošku na první zkoušce, a tak jsem na té druhé opravdu tlačil, jenže to bylo až moc," popisuje jezdec.
"Do jedné ze zatáček jsem zabrzdil až moc pozdě a zadek auta sklouzl do příkopu. To tam stáhlo i předek a já zničil pravé přední rameno zavěšení. Neměl jsem s sebou díly na opravu, takže jsem musel vzdát," smutní Andreas.
25 letý jezdec si přitom před startem věřil. V zemi, kde v roce 2006 zahájil svoji kariéru, chtěl získat první vítězství. Mechanikům týmu Volkswagen se podařilo vůz opravit a Andreas bude moct zítra do soutěže znovu zasáhnout: "Zítra budu zpět, abych se naučil tratě na další roky. Je to škoda, opravdu jsem chtěl mít dobrou soutěž. Vždy chceme jet na maximum, ale teď to bylo za ním."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?