Server autoklub.pl včera přišel s informací, že jezdec českého továrního týmu, Esapekka Lappi, je smluvně vázán s týmem z Mladé Boleslavi ještě další dva roky. Pokud by si jej však vyžádal tovární tým VW, může odejít do WRC
Esapekka Lappi to řekl v rozhlase YLE. Nový mistr Evropy by příští rok rád jezdil s Fabii R5 ve WRC2. "Smlouvu se Škodou Auto mám ještě na další dva roky. Mám možnost odejít do Volkswagenu.
Smlouva je ale podepsaná se Škodou. Je to pro mě dobrá situace. Pokud by to Volkswagen chtěl, může si mě vyžádat. Nemyslím si, že bych jel příští rok ERC, je potřeba poznat tratě WRC. Musím zatlačit na své manažery a přestoupit do WRC," řekl jezdec.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?