 
            Rallye du Condroz se stala návratem Pettera Solberga do vozu WRC. Nor se ihned po startu soutěže ujal vedení, ze kterého však musel pro technické problémy odstoupit.
Petter Solberg bojoval s hned několika technickými problémy svého Citroënu C4 WRC. Krátce před koncem první etapy musel bývalý mistr světa z roku 2003 ze soutěže definitivně odstoupit. Za problémem stála hydraulika. Jinak však od prvních metrů soutěže udával tempo.
"Nechtěl jsem vzdát, byl jsem zde proto, abych vyhrál. Poté, co pořadatelé vyřešili problémy s časomírou, jsme byli na čele s pohodlným vedením. S technickými problémy se člověk vždy těžko srovnává. Moc mě ježdění s rally autem bavilo. Teď jsem tudíž opravdu zklamaný," řká Nor.
My jen dodejme, že Solberg měl v době odstoupení náskok zhruba půl minuty. Na sedadle navigátora seděl, stejně jako za starých časů, Phil Mills. V soutěži jel také Kris Meeke - tovární jezdec dostal do rukou Citroën DS3 R5 a do cíle dojel druhý.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?