Rallye du Condroz se stala návratem Pettera Solberga do vozu WRC. Nor se ihned po startu soutěže ujal vedení, ze kterého však musel pro technické problémy odstoupit.
Petter Solberg bojoval s hned několika technickými problémy svého Citroënu C4 WRC. Krátce před koncem první etapy musel bývalý mistr světa z roku 2003 ze soutěže definitivně odstoupit. Za problémem stála hydraulika. Jinak však od prvních metrů soutěže udával tempo.
"Nechtěl jsem vzdát, byl jsem zde proto, abych vyhrál. Poté, co pořadatelé vyřešili problémy s časomírou, jsme byli na čele s pohodlným vedením. S technickými problémy se člověk vždy těžko srovnává. Moc mě ježdění s rally autem bavilo. Teď jsem tudíž opravdu zklamaný," řká Nor.
My jen dodejme, že Solberg měl v době odstoupení náskok zhruba půl minuty. Na sedadle navigátora seděl, stejně jako za starých časů, Phil Mills. V soutěži jel také Kris Meeke - tovární jezdec dostal do rukou Citroën DS3 R5 a do cíle dojel druhý.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.