Dani Sordo získal na domácí soutěži páté místo a prodloužil tak svoji šňůru slušně bodovaných výsledků na tři.
Dani Sordo ale doma myslel na víc - chtěl získat podium. Dobrou zprávou ale je, že tímto pátým místem získal pilot továrního týmu Hyundai již potřetí za sebou výsledek v TOP5. Po těžkém šotolinovém startu do soutěže pak Dani předvedl na asfaltu několik zajímavých jízd.
V cíli Španělovi chybělo na čtvrté místo 8,9 sekundy, nicméně ani přesto neodjíždí ze své domácí rally nespokojený. "Během celého víkendu jsme na to tlačili a ačkoliv jsme si nezajistili čtvrté místo, tak jsme se solidní výkonností spokojení. Během víkendu jsme se toho hodně naučili o vyvážení auta a posbírali mnoho užitečných informací, které nám pomohly při zlepšování našeho výkonu na asfaltu," říká Dani Sordo.
"Pečlivě jsme se během tohoto víkendu vyvarovali všem problémům a další umístění v TOP5 je pro náš mladý tým dobrým výsledkem" říká Dani, kterého těšila také mohutná podpora domácích fanoušků kolem trati. "Děkuji také domácím fanouškům. Je pěkné vidět, že nás jich během etap tolik podporovalo." Sordo po šesti odjetých letošních soutěžích pro Hyundai okupuje v průběžném pořadí jezdců 10. příčku.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.