Dani Sordo získal na domácí soutěži páté místo a prodloužil tak svoji šňůru slušně bodovaných výsledků na tři.
Dani Sordo ale doma myslel na víc - chtěl získat podium. Dobrou zprávou ale je, že tímto pátým místem získal pilot továrního týmu Hyundai již potřetí za sebou výsledek v TOP5. Po těžkém šotolinovém startu do soutěže pak Dani předvedl na asfaltu několik zajímavých jízd.
V cíli Španělovi chybělo na čtvrté místo 8,9 sekundy, nicméně ani přesto neodjíždí ze své domácí rally nespokojený. "Během celého víkendu jsme na to tlačili a ačkoliv jsme si nezajistili čtvrté místo, tak jsme se solidní výkonností spokojení. Během víkendu jsme se toho hodně naučili o vyvážení auta a posbírali mnoho užitečných informací, které nám pomohly při zlepšování našeho výkonu na asfaltu," říká Dani Sordo.
"Pečlivě jsme se během tohoto víkendu vyvarovali všem problémům a další umístění v TOP5 je pro náš mladý tým dobrým výsledkem" říká Dani, kterého těšila také mohutná podpora domácích fanoušků kolem trati. "Děkuji také domácím fanouškům. Je pěkné vidět, že nás jich během etap tolik podporovalo." Sordo po šesti odjetých letošních soutěžích pro Hyundai okupuje v průběžném pořadí jezdců 10. příčku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.