Mistr světa WRC, Sébastien Ogier, se nechal slyšet, že nikdy ani neuvažoval o tom, že by z Volkswagenu odešel.
Ogier je podle dosavadního průběhu soutěže na nejlepší cestě za svým druhým titulem. Včera tým Volkswagen konečně oficiálně oznámil svoji jezdeckou sestavu pro příští rok, Sébastien Ogier se teď nechal slyšet, že s ostatními týmy ani nejednal.
"Proč bych to měl dělat? Ne, ne, ne. Bylo to jednoduché rozhodnutí. Nikdy jsem ani nad jinou možností neuvažoval. Vše, o čem se spekulovalo, byla pouhá spekulace," říká Francouz.
"Věděl jsem, že podepíši, již před dlouhou dobou. Je skvělé mít stabilitu a v tomto týmu se cítím jako doma. Spolu jsme začali před třemi lety a nebyl důvod něco měnit. Je normální pokračovat," uzavřel jezdec.
Jost Capito včera odmítl zveřejnit, na jak dlouho je smlouva uzavřena, avšak dle Ogiera je to na více než rok.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.