Thierry Neuville zajel nejrychlejší čas na trati shakedownu Rally Catalunya. Za ním obsadil druhé místo Sébastien Ogier a třetí byl Dani Sordo.
Trať měřila 2,94 kilometru a měla smíšený povrch. Nejrychlejší byl Belgičan s továrním Hyundai i20 WRC před Sébastienem Ogierem na Volkswagenu Polo R WRC a Danim Sordem na dalším Hyundai i20 WRC. "Naše auto bylo perfektní a s časem jsme spokojeni," uvedl Belgičan.
Spousta jezdců však shakedown vyložene vypustilo. Tím se jim povedlo pošetřit pneumatiky. Viditelné je to především u jezdců Citroënu nebo třeba M-Sportu, také Martin Prokop se nikam nehnal.
Výsledky shakedownu Rally Catalunya 01. T. Neuville/N. Gilsoul Hyundai i20 WRC 2:09,2 02. S. Ogier/J. Ingrassia VW Polo R WRC 2:09,4 03. D. Sordo/M. Martí Hyundai i20 WRC 2:09,7 04. R. Kubica/M. Szczepaniak Ford Fiesta RS WRC 2:09,8 05. Y. Protasov/P. Cherepin Ford Fiesta RS WRC 2:10,0 06. A. Mikkelsen/O. Floene VW Polo R WRC 2:10,1 07. J.-M. Latvala/M. Anttila VW Polo R WRC 2:10,3 08. K. Block/A. Gelsomino Ford Fiesta RS WRC 2:10,4 09. H. Paddon/J. Kennard Hyundai i20 WRC 2:11,6 10. M. Hirvonen/J. Lehtinen Ford Fiesta RS WRC 2:11,8 11. K. Al-Quassimi/Ch. Patterson Citroën DS3 WRC 2:12,4 12. M. Östberg/J. Andersson Citroën DS3 WRC 2:12,6 13. E. Evans/D. Barritt Ford Fiesta RS WRC 2:13,5 14. M. Prokop/J. Tománek Ford Fiesta RS WRC 2:37,8 15. K. Meeke/P. Nagle Citroën DS3 WRC 2:45,5Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.