Nejde však o žádné překvapení. Vedení týmu Volkswagen se rozhodlo prodloužit smlouvy se Sébastienem Ogierem, Jarim-Mattim Latvalou i Andreasem Mikkelsenem.
Nejlepší auto, nejlepší tým a nejlepší finanční zázemí. Taková je momentálně situace Volkswagenu ve WRC. I vzhledem k tomu je prodloužení smlouvy se všemi třemi svými stávajícími jezdci logickým krokem. Situaci asi nejlépe vystihl Sébastien Ogier: "Pro mě a Juliena není žádný důvod chtít něco měnit. Zde máme s přehledem nejlepší možnosti bojovat o vítězství a titul."
Letos především výkony Andrease Mikkelsena převyšují očekávání. Z Nora se v průběhu letoška stal kandidát na vítězství a souboj na čele mezi Ogierem a Latvalou by se tak mohl v příštím roce ještě přiostřit s příchodem dalšího rivala.
"Lepší šanci než startovat i v příštím roce se Sébastienem Ogierem a Jarim-Mattim Latvalou v týmu v rallysportu asi dostat nemůžete. Máte tak možnost učit se od nejlepších a porovnávat se s nimi v nejlepším autě. Když se podívám na ty dva skvělé roky u Volkswagenu a strmou křivku vývoje, tak jsem si jistý, že se můžeme dále rozvíjet," říká Andreas Mikkelsen.
Spekulace o odchodu Ogiera z VW se nenaplnily
Také šéf týmu, Jost Capito, je s výsledky jednání spokojen: "Máme tři z těch nejlepších jezdců pod smlouvou. Kontinuita je v motorsportu velmi důležitý faktor. Jsme si jistí, že s tímto týmem můžeme v budoucnu získat spoutu dalších úspěchů."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.