Cílem týmu je samozřejmě dovést do cíle všechna tři auta, avšak poslední asfaltová soutěž roku nabízí také poslední možné porovnání úrovně výkonnosti vozu i20 WRC s konkurencí.
"Španělská rally nebude velkou výzvou pouze pro jezdce, ale i pro celý tým. Servis v pátek bude pro naše mechaniky a inženýry těžký. Musejí za 75 minut přestavět auto ze šotolinové specifikace na asfaltovou," připomíná Michel Nandan specifikum Španělské soutěže (více o tomto servisu zde).
"Je to také poslední asfaltová rally sezony, proto jsme naše jezdce požádali, aby na to zatlačili o trošku více, než normálně. Jen tak totiž zjistíme, na jakou úroveň jsme se od Francie a po následných testech dostali."
"Samozřejmě neočekáváme, že budeme hned na špici, protože pro nás je to stále vývojová sezona, ale bylo by hezké, kdyby Dani, Thierry a Hayden zkusili svoje šance, samozřejmě aniž by zapomněli na náš hlavní cíl, kterým je naučit se toho co možná nejvíce a přivést všechna tři auta do cíle."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?