Cílem týmu je samozřejmě dovést do cíle všechna tři auta, avšak poslední asfaltová soutěž roku nabízí také poslední možné porovnání úrovně výkonnosti vozu i20 WRC s konkurencí.
"Španělská rally nebude velkou výzvou pouze pro jezdce, ale i pro celý tým. Servis v pátek bude pro naše mechaniky a inženýry těžký. Musejí za 75 minut přestavět auto ze šotolinové specifikace na asfaltovou," připomíná Michel Nandan specifikum Španělské soutěže (více o tomto servisu zde).
"Je to také poslední asfaltová rally sezony, proto jsme naše jezdce požádali, aby na to zatlačili o trošku více, než normálně. Jen tak totiž zjistíme, na jakou úroveň jsme se od Francie a po následných testech dostali."
"Samozřejmě neočekáváme, že budeme hned na špici, protože pro nás je to stále vývojová sezona, ale bylo by hezké, kdyby Dani, Thierry a Hayden zkusili svoje šance, samozřejmě aniž by zapomněli na náš hlavní cíl, kterým je naučit se toho co možná nejvíce a přivést všechna tři auta do cíle."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?