Cílem týmu je samozřejmě dovést do cíle všechna tři auta, avšak poslední asfaltová soutěž roku nabízí také poslední možné porovnání úrovně výkonnosti vozu i20 WRC s konkurencí.
"Španělská rally nebude velkou výzvou pouze pro jezdce, ale i pro celý tým. Servis v pátek bude pro naše mechaniky a inženýry těžký. Musejí za 75 minut přestavět auto ze šotolinové specifikace na asfaltovou," připomíná Michel Nandan specifikum Španělské soutěže (více o tomto servisu zde).
"Je to také poslední asfaltová rally sezony, proto jsme naše jezdce požádali, aby na to zatlačili o trošku více, než normálně. Jen tak totiž zjistíme, na jakou úroveň jsme se od Francie a po následných testech dostali."
"Samozřejmě neočekáváme, že budeme hned na špici, protože pro nás je to stále vývojová sezona, ale bylo by hezké, kdyby Dani, Thierry a Hayden zkusili svoje šance, samozřejmě aniž by zapomněli na náš hlavní cíl, kterým je naučit se toho co možná nejvíce a přivést všechna tři auta do cíle."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?