Andreas Mikkelsen své cíle pro sezonu 2014 již splnil. Teď přichází ta zábavná část roku - může jet na plný plyn.
Andreas Mikkelsen letos zaznamenal dvě umístění na druhém místě (ve Švédsku na sněhu a na asfaltu ve Francii), čímž překonal předsezonní očekávání mnohých. Poslední dvě soutěže roku, Španělská a Britská rally, tak nabízejí Norovi skvělou příležitost zaútočit na svoje premiérové vítězství ve WRC.
Třetí místo mezi jezdci má navíc Andreas již také jisté: "Do Francie jedu dost uvolněný, protože druhé místo z Francie mi stačilo na zajištění si třetího místa v tabulce jezdců. Výsledek z Francie byl pro mě hodně důležitý, snížilo to tlak.
To mi pomůže při mém snažení o můj cíl - vítězství ve WRC. Budu ochotný jít do většího rizika, abych toho dosáhl. Letos už jsem byl dvakrát druhý a blížím se ke svému prvnímu vítězství. Pokud to nevyjde ve Francii, tak snad ve Walesu," říká trojka továrního týmu VW.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?