Andreas Mikkelsen své cíle pro sezonu 2014 již splnil. Teď přichází ta zábavná část roku - může jet na plný plyn.
Andreas Mikkelsen letos zaznamenal dvě umístění na druhém místě (ve Švédsku na sněhu a na asfaltu ve Francii), čímž překonal předsezonní očekávání mnohých. Poslední dvě soutěže roku, Španělská a Britská rally, tak nabízejí Norovi skvělou příležitost zaútočit na svoje premiérové vítězství ve WRC.
Třetí místo mezi jezdci má navíc Andreas již také jisté: "Do Francie jedu dost uvolněný, protože druhé místo z Francie mi stačilo na zajištění si třetího místa v tabulce jezdců. Výsledek z Francie byl pro mě hodně důležitý, snížilo to tlak.
To mi pomůže při mém snažení o můj cíl - vítězství ve WRC. Budu ochotný jít do většího rizika, abych toho dosáhl. Letos už jsem byl dvakrát druhý a blížím se ke svému prvnímu vítězství. Pokud to nevyjde ve Francii, tak snad ve Walesu," říká trojka továrního týmu VW.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?