Dočkáme se o víkendu předčasného rozuzlení letošního WRC? Nebo si budeme muset počkat až na finálový závod ve Walesu? Sébastien Ogier může obhájit svůj mistrovský titul už teď ve Španělsku, Jari-Matti Latvala tomu samozřejmě bude chtít zabránit.
Výchozí situace je jasná: Pokud Sébastien Ogier získá alespoň o bod víc než Jari-Matti Latvala, tak je mistrem světa on. Pokud by tomu tak ale nebylo, tak se o všem bude rozhodovat až za tři týdny ve Walesu.
"Naše domácí soutěži ve Francii pro nás proběhla velice nešťastně. Některé věci tedy musíme napravit a pro Španělskou rally jsem o to více motivovaný. Julien [Ingrassia] a já jsme měli ve Francii možnost obhájit titul, to se nám bohužel ještě nepovedlo. Přesto jsem optimistický a přesvědčen o tom, že ve Španělsku titul obhájíme," říká Sébastien Ogier.
Ovšem i Jari-Matti Latvala má po vítězství na francouzském asfaltu hodně optimismu: "Stále máme šanci zabojovat o titul. Dvě rally před koncem sezony jsem ještě nikdy nebyl v takovéto situaci. První den bude na šotolině, ty další pak na asfaltu. Myslím, že by to mohl být napínavý souboj mezi Sébastienem Ogierem a mnou. A dokud budu mít šanci, tak budu bojovat."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?