Sébastien Ogier radostí skákat do stropu určitě nebude. Od příštího roku totiž bude muset vedoucí muž mistrovství vyrážet na trať jako první celý pátek i sobotu. Tedy řešení, proti kterému se hlasitě úřadující mistr světa v minulosti ozýval.
Na dnešním zasedání WRC Komise nedošlo k odhlasování žádných průlomových změn, nicméně něco se přeci jen najde. Byla dojednána pouze změna formátu startovního pořadí do jednotlivých etap. V pátek a v sobotu se pojede dle průběžného pořadí MS. V neděli pak podle pořadí otočeného.
Proti tomuto řešení se v minulosti dost hlasitě ozýval především Sébastien Ogier. Jakby také ne, pro vedoucího muže průběžného pořadí se jedná o poměrně jednoznačnou nevýhodu.
Spousta návrhů ale přes Komisi neprošla - jako například samostatně hodnocené jednotlivé dny, nebo jediná zkouška v neděli, a nebo zákaz přenášení mezičasů. Jednotlivým pořadatelům bylo naopak doporučeno, aby do svých soutěží zakomponovali nové a delší testy. Zároveň existují plány, že by se týmům povolilo používat méně náhradních dílů a celkově se posílila myšlenka soutěží jako vytrvalostních klání.
Ogier šťastný nebude - čeká ho příští rok více čištění
Aby došlo ke zvýšení jezdců startovního pole na zámořských závodech, tak v roce 2015 budou na start puštěny i vozy národních homologací, ovšem bez možnosti získání mistrovských bodů nebo bodů z Power Stage.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?