Čerstvý mistr světa v rallycrossu, Petter Solberg, se vrátí k rally, když pojede Rally Condroz s Citroënem C4 WRC.
Letošní ročník této soutěže bude mít zajímavé jezdecké obsazení. Kromě Solberga se na startu představí také tovární pilot Citroënu, Kris Meeke, s Citroënem DS3 R5. Norský mistr světa z roku 2005 pojede s Citroënem C4 WRC a bude jej navigovat jeho dlouholetý parťák, Phil Mills.
"Určitě to bude trvat nějaký čas, než si opět zvyknu, ale za volant Citroënu C4 WRC se už moc těším. Pojede také Phil, takže si možná oba budeme muset nejprve znovuosvojit způsob, jakým napsat rozpis," říká Petter Solberg.
Na startu bude také současný šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton. Ten pojede s Xsarou WRC, na sedadle spolujezce bude legendární spolujezdec a bývalý navigátor Loeba, Daniel Elena. "Všichni tři se chceme především bavit a fanouškům nabídnout skvělou pocívanou," doplnil Matton.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.