Vynechávající motor Sébastiena Ogiera udělal dnes Francouzovi čáru přes rozpočet: "Pro nás už tu není co dohánět," řekl Ogier zklamaně.
Sen o obhajobě mistrovského titulu na domácí půdě se rozplynul. Rally de France se pro Ogiera zatím nevyvíjí vůbec dobře. "Museli jsme bojovat s výpadky motoru, netuším, v čem to vězelo. Určitě to není žádný velký problém, ale bude nás to stát draho. Víkend je pro nás vlastně už teď pryč," popsal Sébastien Ogier situaci v poledním servisu. Během servisu se zjistilo, že za problémy stál vadný senzor řazení.
Pro jistotu tedy došlo k výměně převodovky. "Nejsem nijak nutně naštvaný, ale šíleně zklamaný. Je to opravdu smůla." Sébatien Ogier a Julien Ingrassia navíc dojeli na start další RZ o čtyři minuty později, a tak dotali další čtyři minuty penalizace. Po prvních třech zkouškách tedy ztráceli už 8:26,1 minuty, za celý den činí kumulovaná ztráta +8:52,3 minuty, což stačí na průběžné 28. místo.
"Pro nás už tu není co dohánět, až na body z Power Stage možná. Bude těžké zůstat stoprocentně motivovaný. Ale tak to prostě je," říká Ogier, jeho spolujezdec navíc udělal ještě chybu v načasování příjezdu do časové kontroly. "To už se mi snad nikdy nestane," říká Julien Ingrassia.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.