Ačkoliv má program Volkswagenu v MS v rally zelenou až do konce roku 2019, tak sportovní šéf týmu, Jost Capito, teď řekl, že toto rozhodnutí bude záležet na nových předpisech a hlavně protihodnotě.
Přetahování se lanem ohledně změn v MS v rally pokračuje dále. Poté, co Světová rada FIA možné návrhy zamítla a vrátila je na rally Komisi, tak šéf VW Motorsport, Jost Capito, připomněl, jak důležité jsou plánované změny z jeho pohledu.
"Celá Komise se dohodla na balíku s mnoha jednotlivými změnami. Myslím, že v tomto grémiu sedí profesionálové, kteří pracují na MS v rally každý den a měli by vědět, co dělají. Pokud se souhlasně dohodnou, že je tento paket správný, tak by z mého pohledu mělo být jasné, že tomu tak skutečně je," říká Jost Capito.
V Komisi MS v rally jsou zástupci organizátorů, FIA, výrobců a promotéra. Znovu by se tedy o možných změnách mělo jednat v rámci některé ze soutěží před tím, než se návrhem bude Světová rada zkraje prosince zabývat podruhé. Capito doufá, že už změny ve druhém čtení požehnání od FIA dostanou. Ihned ale dodává, že by druhé zamítavé rozhodnutí mohlo ovlivnit další program Volkswagenu v MS.
"Máme rozhodnutí představenstva, že v MS můžeme zůstat až do roku 2019, ale jen za předpokladu, že bude odpovídat protihodnota. Toto je po každém roce vyhodnocováno a pokud se situace nezmění, tak si nejsem jistý, jestli zůstaneme až do konce roku 2019."
Nejen PR práce týmu nevoní. Od roku 2017 by měly pro vozy World Rally Car platit nová pravidla. Dosud ale všichni tápou a neví, co čekat. "Čekáme na návrh od FIA. Výrobci se společně na FIA ptali, co můžeme očekávat, ale na odpověď zatím stále ještě čekáme. Nevíme, jak radikální změny pravidel budou, výrobci ale drastické kroky nechtějí. Musíme si počkat."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?