Jari-Matti Latvala chce o tomto víkendu dokončit práci, kterou započal v srpnu, ale nedokončil. Fin by si chtěl splnit jeden ze svých snů a sice vyhrát asfaltovou soutěž MS v automobilových soutěžích.
Odkazujeme tím pochopitelně na Německou rally, kde Latvala v posledním dnu havaroval z vedoucí příčky. Dnes byl nejrychlejší na shakedownu. Ten sice nebyl moc reprezentativní, protože vedl ulicemi obce Vosges (šlo o dvě kola kolem místního parku), ale na asfaltu se jel. Fin byl o 1,2s rychlejší než kdokoliv jiný na této 3,6 km dlouhé trati.
"Cítil jsem se opravu dobře. Mám důvěru ve své auto. Během testů na tuto soutěž bylo auto trošku přetáčivé, ale teď je dobré. Jasně, že mám v paměti to, co se stalo v Německu. Je to tak trošku v zádi mé mysli a proto bych si moc přál, aby se mi splnil tento víkend můj sen a já dokončil svoji započatou práci," nechal se slyšet Jari-Matti Latvala.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?