Jari-Matti Latvala chce o tomto víkendu dokončit práci, kterou započal v srpnu, ale nedokončil. Fin by si chtěl splnit jeden ze svých snů a sice vyhrát asfaltovou soutěž MS v automobilových soutěžích.
Odkazujeme tím pochopitelně na Německou rally, kde Latvala v posledním dnu havaroval z vedoucí příčky. Dnes byl nejrychlejší na shakedownu. Ten sice nebyl moc reprezentativní, protože vedl ulicemi obce Vosges (šlo o dvě kola kolem místního parku), ale na asfaltu se jel. Fin byl o 1,2s rychlejší než kdokoliv jiný na této 3,6 km dlouhé trati.
"Cítil jsem se opravu dobře. Mám důvěru ve své auto. Během testů na tuto soutěž bylo auto trošku přetáčivé, ale teď je dobré. Jasně, že mám v paměti to, co se stalo v Německu. Je to tak trošku v zádi mé mysli a proto bych si moc přál, aby se mi splnil tento víkend můj sen a já dokončil svoji započatou práci," nechal se slyšet Jari-Matti Latvala.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?