Jari-Matti Latvala chce o tomto víkendu dokončit práci, kterou započal v srpnu, ale nedokončil. Fin by si chtěl splnit jeden ze svých snů a sice vyhrát asfaltovou soutěž MS v automobilových soutěžích.
Odkazujeme tím pochopitelně na Německou rally, kde Latvala v posledním dnu havaroval z vedoucí příčky. Dnes byl nejrychlejší na shakedownu. Ten sice nebyl moc reprezentativní, protože vedl ulicemi obce Vosges (šlo o dvě kola kolem místního parku), ale na asfaltu se jel. Fin byl o 1,2s rychlejší než kdokoliv jiný na této 3,6 km dlouhé trati.
"Cítil jsem se opravu dobře. Mám důvěru ve své auto. Během testů na tuto soutěž bylo auto trošku přetáčivé, ale teď je dobré. Jasně, že mám v paměti to, co se stalo v Německu. Je to tak trošku v zádi mé mysli a proto bych si moc přál, aby se mi splnil tento víkend můj sen a já dokončil svoji započatou práci," nechal se slyšet Jari-Matti Latvala.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?