Proč Capito ještě nepotvrdil Ogiera? "Chceme zprávy o WRC"

Capito, Jost/Ogier, Sébastien
Capito, Jost/Ogier, Sébastien, foto: Volkswagen Motorsport
iM2 2. října 2014 21:01
Sdílej:

V otázce jezdecké sestavy jednotlivých týmů pro příští sezonu je zatím stále hodně otazníku - například ani Volkswagen zatím stále oficiálně nepotvrdil svoji jezdeckou sestavu.

V MS v rally poslední dobou vládnou silné individuality mezi jezdci - po dlouhých devět let vládl společně s Citroënem Sébastien Loeb, po jeho odchodu do cestovních vozů převzal taktovku Volkswagen se Sébastienem Ogierem. Francouz vyhrál z 23 soutěží, které odjel s VW Polo WRC hned 15.

Němci by i příští rok měli jet v MS se třemi vozy (dva v továrním týmu, třetí pod názvem Volkswagen Motorsport II). Má se za to, že se na jezdecké sestavě nic měnit nebude, i když k oficiálnímu potvrzení zatím ještě nedošlo. Momentálně však patří trojici Sébastien Ogier, Jari-Matti Latvala a Andreas Mikkelsen první tři místa mezi jezdci, lze tedy jen těžko očekávat, že by chtěl Volkswagen něco měnit.

I díky chybějícímu oficiálnímu potvrzení se v Německu začalo spekulovat, že by Ogier mohl podepsat s Hyundai, některé divočejší spekulace dokonce mluvily o návratu k Citroënu. Jost Capito se nad těmto řečmi jen usmívá: "Pokud bychom vše potvrdili, byla by to nuda. My ale potřebujeme zprávy o WRC. K nim patří i zprávy, které spojují jezdce s jinými týmy.

Svérázné vysvětlení od Capita: "Chceme zprávy o WRC"

Je zde prostor pro spekulace, což je dobře. Pokud se to děje a my zůsáváme v klidu, pak je vše v pořádku. Oznámíme naše jezdce, až bude správný čas. Vše oznámíme najednou. Myslím, že to bude velmi brzy." Také ostatní týmy zatím s oznámením jezdců nespěchají, Citroën a Yves Matton chtějí rozhodnout v říjnu. Meeke by měl pravděpodobně zůstat, Ostberg trošku zůstává za očekáváními.

U Hyundai má jistotu Thierry Neuville, jestli však bude pokračovat i v budoucnu střídání dalších jezdců, se neví, i když je to méně pravděpodobné. M-Sport a Malcolm Wilson chtějí pokračovat s Elfynem Evansem, o setrvání Hirvonena se spekuluje. Otázkou také zůstává, co bude příští rok s Robertem Kubicou?

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.