V otázce jezdecké sestavy jednotlivých týmů pro příští sezonu je zatím stále hodně otazníku - například ani Volkswagen zatím stále oficiálně nepotvrdil svoji jezdeckou sestavu.
V MS v rally poslední dobou vládnou silné individuality mezi jezdci - po dlouhých devět let vládl společně s Citroënem Sébastien Loeb, po jeho odchodu do cestovních vozů převzal taktovku Volkswagen se Sébastienem Ogierem. Francouz vyhrál z 23 soutěží, které odjel s VW Polo WRC hned 15.
Němci by i příští rok měli jet v MS se třemi vozy (dva v továrním týmu, třetí pod názvem Volkswagen Motorsport II). Má se za to, že se na jezdecké sestavě nic měnit nebude, i když k oficiálnímu potvrzení zatím ještě nedošlo. Momentálně však patří trojici Sébastien Ogier, Jari-Matti Latvala a Andreas Mikkelsen první tři místa mezi jezdci, lze tedy jen těžko očekávat, že by chtěl Volkswagen něco měnit.
I díky chybějícímu oficiálnímu potvrzení se v Německu začalo spekulovat, že by Ogier mohl podepsat s Hyundai, některé divočejší spekulace dokonce mluvily o návratu k Citroënu. Jost Capito se nad těmto řečmi jen usmívá: "Pokud bychom vše potvrdili, byla by to nuda. My ale potřebujeme zprávy o WRC. K nim patří i zprávy, které spojují jezdce s jinými týmy.
Svérázné vysvětlení od Capita: "Chceme zprávy o WRC"
Je zde prostor pro spekulace, což je dobře. Pokud se to děje a my zůsáváme v klidu, pak je vše v pořádku. Oznámíme naše jezdce, až bude správný čas. Vše oznámíme najednou. Myslím, že to bude velmi brzy." Také ostatní týmy zatím s oznámením jezdců nespěchají, Citroën a Yves Matton chtějí rozhodnout v říjnu. Meeke by měl pravděpodobně zůstat, Ostberg trošku zůstává za očekáváními.
U Hyundai má jistotu Thierry Neuville, jestli však bude pokračovat i v budoucnu střídání dalších jezdců, se neví, i když je to méně pravděpodobné. M-Sport a Malcolm Wilson chtějí pokračovat s Elfynem Evansem, o setrvání Hirvonena se spekuluje. Otázkou také zůstává, co bude příští rok s Robertem Kubicou?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.