V otázce jezdecké sestavy jednotlivých týmů pro příští sezonu je zatím stále hodně otazníku - například ani Volkswagen zatím stále oficiálně nepotvrdil svoji jezdeckou sestavu.
V MS v rally poslední dobou vládnou silné individuality mezi jezdci - po dlouhých devět let vládl společně s Citroënem Sébastien Loeb, po jeho odchodu do cestovních vozů převzal taktovku Volkswagen se Sébastienem Ogierem. Francouz vyhrál z 23 soutěží, které odjel s VW Polo WRC hned 15.
Němci by i příští rok měli jet v MS se třemi vozy (dva v továrním týmu, třetí pod názvem Volkswagen Motorsport II). Má se za to, že se na jezdecké sestavě nic měnit nebude, i když k oficiálnímu potvrzení zatím ještě nedošlo. Momentálně však patří trojici Sébastien Ogier, Jari-Matti Latvala a Andreas Mikkelsen první tři místa mezi jezdci, lze tedy jen těžko očekávat, že by chtěl Volkswagen něco měnit.
I díky chybějícímu oficiálnímu potvrzení se v Německu začalo spekulovat, že by Ogier mohl podepsat s Hyundai, některé divočejší spekulace dokonce mluvily o návratu k Citroënu. Jost Capito se nad těmto řečmi jen usmívá: "Pokud bychom vše potvrdili, byla by to nuda. My ale potřebujeme zprávy o WRC. K nim patří i zprávy, které spojují jezdce s jinými týmy.
Svérázné vysvětlení od Capita: "Chceme zprávy o WRC"
Je zde prostor pro spekulace, což je dobře. Pokud se to děje a my zůsáváme v klidu, pak je vše v pořádku. Oznámíme naše jezdce, až bude správný čas. Vše oznámíme najednou. Myslím, že to bude velmi brzy." Také ostatní týmy zatím s oznámením jezdců nespěchají, Citroën a Yves Matton chtějí rozhodnout v říjnu. Meeke by měl pravděpodobně zůstat, Ostberg trošku zůstává za očekáváními.
U Hyundai má jistotu Thierry Neuville, jestli však bude pokračovat i v budoucnu střídání dalších jezdců, se neví, i když je to méně pravděpodobné. M-Sport a Malcolm Wilson chtějí pokračovat s Elfynem Evansem, o setrvání Hirvonena se spekuluje. Otázkou také zůstává, co bude příští rok s Robertem Kubicou?
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.