Proč Capito ještě nepotvrdil Ogiera? "Chceme zprávy o WRC"

Capito, Jost/Ogier, Sébastien
Capito, Jost/Ogier, Sébastien, foto: Volkswagen Motorsport
iM2 2. října 2014 21:01
Sdílej:

V otázce jezdecké sestavy jednotlivých týmů pro příští sezonu je zatím stále hodně otazníku - například ani Volkswagen zatím stále oficiálně nepotvrdil svoji jezdeckou sestavu.

V MS v rally poslední dobou vládnou silné individuality mezi jezdci - po dlouhých devět let vládl společně s Citroënem Sébastien Loeb, po jeho odchodu do cestovních vozů převzal taktovku Volkswagen se Sébastienem Ogierem. Francouz vyhrál z 23 soutěží, které odjel s VW Polo WRC hned 15.

Němci by i příští rok měli jet v MS se třemi vozy (dva v továrním týmu, třetí pod názvem Volkswagen Motorsport II). Má se za to, že se na jezdecké sestavě nic měnit nebude, i když k oficiálnímu potvrzení zatím ještě nedošlo. Momentálně však patří trojici Sébastien Ogier, Jari-Matti Latvala a Andreas Mikkelsen první tři místa mezi jezdci, lze tedy jen těžko očekávat, že by chtěl Volkswagen něco měnit.

I díky chybějícímu oficiálnímu potvrzení se v Německu začalo spekulovat, že by Ogier mohl podepsat s Hyundai, některé divočejší spekulace dokonce mluvily o návratu k Citroënu. Jost Capito se nad těmto řečmi jen usmívá: "Pokud bychom vše potvrdili, byla by to nuda. My ale potřebujeme zprávy o WRC. K nim patří i zprávy, které spojují jezdce s jinými týmy.

Svérázné vysvětlení od Capita: "Chceme zprávy o WRC"

Je zde prostor pro spekulace, což je dobře. Pokud se to děje a my zůsáváme v klidu, pak je vše v pořádku. Oznámíme naše jezdce, až bude správný čas. Vše oznámíme najednou. Myslím, že to bude velmi brzy." Také ostatní týmy zatím s oznámením jezdců nespěchají, Citroën a Yves Matton chtějí rozhodnout v říjnu. Meeke by měl pravděpodobně zůstat, Ostberg trošku zůstává za očekáváními.

U Hyundai má jistotu Thierry Neuville, jestli však bude pokračovat i v budoucnu střídání dalších jezdců, se neví, i když je to méně pravděpodobné. M-Sport a Malcolm Wilson chtějí pokračovat s Elfynem Evansem, o setrvání Hirvonena se spekuluje. Otázkou také zůstává, co bude příští rok s Robertem Kubicou?

Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.