Sébastien Loeb se vrátí za volant Citroënu DS3 WRC na závěrečné soutěži francouzského šampionátu, na Rally du Var (28. - 30. října).
Pro legendárního Francouze se bude jednat o první soutěž od loňské vítězné Condroz Rally, kde jel také s Citroënem DS3 WRC. Navigovat ho bude jeho manželka Séverine. Manželská dvojice Rally du Var již jednou vyhrála, v roce 2009 s vozem C4 WRC a náskokem téměř 2 minut.
V šampionátu WRC jel devitinásobný mistr světa naposledy před 12 měsíci na domácí Rally du France. Loučení skončilo neslavně, havárií. Od té doby jezdí Loeb šampionát WTCC, který skončí dva týdny před Rally du Var.
"Nejel jsem žádnou rally už hodně dlouho. Plně se soustředím na program ve WTCC, ale rally je mojí první láskou. Už se moc těším za volant," řekl k plánovanému startu Sébastien Loeb.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?