Ott Tänak se dozvěděl příjemnou zprávu - při finálové soutěži MS ve Walesu se Estonec opět vrátí do vozu WRC. Zde by se měl doporučit pro případné angažmá u M-Sportu v sezoně 2015.
O jezdeckém obsazení M-Sportu pro sezonu 2015 se v minulých týdnech hodně diskutovalo. Malcolm Wilson jen v rámci Rallye Deutschland potvrdil, že s týmem pro příští rok zůstává Elfyn Evans. O letošní jedničce týmu, Mikko Hirvonenovi, se hodně diskutovalo - zda-li odejde nebo bude i nadále pokračovat.
Největším favoritem na kokpit letos hojně kritizovaného Fina si brousí zuby především Ott Tänak. Estonec platí již nějakou dobu za velký talent ve WRC, avšak díky své (ne)spolehlivosti nebyl zatím schopný naplnit očekávání. Letos si vyzkoušel dvě soutěže s WRC, avšak po nehodě v Portugalsku sešlo ze startu v Itálii a musel se spokojit s Fiestou R5 ve WRC2.
Tänak měl přitom do tovární sedačky už hodně blízko, jenže zpackaná sezona 2012, kde nedokázal plnit pokyny Malcolma Wilsona, ho srazila zpět.
Ani tam se mu nedařilo úplně podle představ, nicméně rychlost dokazoval - i proto platí za nejžhavějšího kandidáta do M-Sportu v roce 2015. Své schopnosti dostane příležitost prezentovat ve Walesu. I díky podpoře pneumatikářské společnosti DMACK totiž opět dostane k dispozici Fiestu RS WRC. Jak dopadne jeho srovnání s Hirvonenem?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?