Uchazeč o titul ve WRC2, Lorenzo Bertelli, plánuje příští rok opustit tuto kategorii a přestoupit do WRC.
Ital letos patří mezi nejrychlejší a také nejvíce konzistentní jezdce v tomto mistrovství. Po Austrálii vede hodnocení šampionátu o tři body. 26 letý jezdec už ale plánuje další krok v kariéře a tím bude přestup do kategorie WRC.
"Pracujeme na příštím roce a nemyslím si, že pojedu i nadále ve WRC2. Mohl bych jet několik závodů s vozem WRC, možná i dokonce celou sezonu. Momentálně si myslím, že je dobrá šance na to, že pojedu alespoň polovinu sezony," říká Lorenzo Bertelli.
Toto oznámení spoustu lidí ze servisního parku překvapilo, zvláště vzhledem k tomu, že Bertelli začínal s rally teprve v roce 2010. Letos jezdí převážně s Fordem Fiesta RRC a podle svých slov je na další krok připraven: "Tohle je moje první pořádná sezona ve WRC2 a nikdo nečekal, že budu bojovat o titul ve WRC2.
I já jsem byl trošku překvapen, ale s vozem jsme ukázali dobrou rychlost, když bylo vše v pořádku. Jasně, nebudu mít na to, abych jezdil s kluky s WRC na špici, ale myslím, že si i tak můžeme užít dost zábavy a zajet hezké časy na některých zkouškách." Lorenzo zatím s vozem WRC jel jen jednou, bylo to na Monza Rally Show v roce 2012 a dojel 18.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.