Uchazeč o titul ve WRC2, Lorenzo Bertelli, plánuje příští rok opustit tuto kategorii a přestoupit do WRC.
Ital letos patří mezi nejrychlejší a také nejvíce konzistentní jezdce v tomto mistrovství. Po Austrálii vede hodnocení šampionátu o tři body. 26 letý jezdec už ale plánuje další krok v kariéře a tím bude přestup do kategorie WRC.
"Pracujeme na příštím roce a nemyslím si, že pojedu i nadále ve WRC2. Mohl bych jet několik závodů s vozem WRC, možná i dokonce celou sezonu. Momentálně si myslím, že je dobrá šance na to, že pojedu alespoň polovinu sezony," říká Lorenzo Bertelli.
Toto oznámení spoustu lidí ze servisního parku překvapilo, zvláště vzhledem k tomu, že Bertelli začínal s rally teprve v roce 2010. Letos jezdí převážně s Fordem Fiesta RRC a podle svých slov je na další krok připraven: "Tohle je moje první pořádná sezona ve WRC2 a nikdo nečekal, že budu bojovat o titul ve WRC2.
I já jsem byl trošku překvapen, ale s vozem jsme ukázali dobrou rychlost, když bylo vše v pořádku. Jasně, nebudu mít na to, abych jezdil s kluky s WRC na špici, ale myslím, že si i tak můžeme užít dost zábavy a zajet hezké časy na některých zkouškách." Lorenzo zatím s vozem WRC jel jen jednou, bylo to na Monza Rally Show v roce 2012 a dojel 18.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.