Uchazeč o titul ve WRC2, Lorenzo Bertelli, plánuje příští rok opustit tuto kategorii a přestoupit do WRC.
Ital letos patří mezi nejrychlejší a také nejvíce konzistentní jezdce v tomto mistrovství. Po Austrálii vede hodnocení šampionátu o tři body. 26 letý jezdec už ale plánuje další krok v kariéře a tím bude přestup do kategorie WRC.
"Pracujeme na příštím roce a nemyslím si, že pojedu i nadále ve WRC2. Mohl bych jet několik závodů s vozem WRC, možná i dokonce celou sezonu. Momentálně si myslím, že je dobrá šance na to, že pojedu alespoň polovinu sezony," říká Lorenzo Bertelli.
Toto oznámení spoustu lidí ze servisního parku překvapilo, zvláště vzhledem k tomu, že Bertelli začínal s rally teprve v roce 2010. Letos jezdí převážně s Fordem Fiesta RRC a podle svých slov je na další krok připraven: "Tohle je moje první pořádná sezona ve WRC2 a nikdo nečekal, že budu bojovat o titul ve WRC2.
I já jsem byl trošku překvapen, ale s vozem jsme ukázali dobrou rychlost, když bylo vše v pořádku. Jasně, nebudu mít na to, abych jezdil s kluky s WRC na špici, ale myslím, že si i tak můžeme užít dost zábavy a zajet hezké časy na některých zkouškách." Lorenzo zatím s vozem WRC jel jen jednou, bylo to na Monza Rally Show v roce 2012 a dojel 18.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.