Uchazeč o titul ve WRC2, Lorenzo Bertelli, plánuje příští rok opustit tuto kategorii a přestoupit do WRC.
Ital letos patří mezi nejrychlejší a také nejvíce konzistentní jezdce v tomto mistrovství. Po Austrálii vede hodnocení šampionátu o tři body. 26 letý jezdec už ale plánuje další krok v kariéře a tím bude přestup do kategorie WRC.
"Pracujeme na příštím roce a nemyslím si, že pojedu i nadále ve WRC2. Mohl bych jet několik závodů s vozem WRC, možná i dokonce celou sezonu. Momentálně si myslím, že je dobrá šance na to, že pojedu alespoň polovinu sezony," říká Lorenzo Bertelli.
Toto oznámení spoustu lidí ze servisního parku překvapilo, zvláště vzhledem k tomu, že Bertelli začínal s rally teprve v roce 2010. Letos jezdí převážně s Fordem Fiesta RRC a podle svých slov je na další krok připraven: "Tohle je moje první pořádná sezona ve WRC2 a nikdo nečekal, že budu bojovat o titul ve WRC2.
I já jsem byl trošku překvapen, ale s vozem jsme ukázali dobrou rychlost, když bylo vše v pořádku. Jasně, nebudu mít na to, abych jezdil s kluky s WRC na špici, ale myslím, že si i tak můžeme užít dost zábavy a zajet hezké časy na některých zkouškách." Lorenzo zatím s vozem WRC jel jen jednou, bylo to na Monza Rally Show v roce 2012 a dojel 18.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?