Nejlepší výsledek Haydena Paddona ve WRC na odjeté Coates Hire Rally Australia posilnil jeho naději na zisk plně tovární sedačky pro rok 2015.
Novozélanďan Hayden Paddon dojel v Austrálii minulý týden šestý. Od jeho debutu ve WRC, který proběhl ani ne před 12 měsíci, je to už čtvrtý výsledek v TOP8. Jeho letošní program s Huyndai obsahuje šest rally, pro příští rok by ale Paddon chtěl něco více komplexního.
"V prvních čtyřech soutěžích jsme udělali vše, o co nás tým žádal. Auto jsme ani neškrábnuli a pokračujeme v posunu dopředu. Momentálně to vypadá dobře, ale musíme pokračovat v dělání naší práce a v pozadí si o tom musíme promluvit. Byl to uspokojující víkend. Od Finska jsme udělali dobrý progres a to je hlavní věcí. Nepodařilo se nám sice dostat do TOP5, ale vzhledem ke spolehlivosti vozů World Rally Car to bylo vždy složité [se tam dostat]."
Hayden také pečlivě sleduje svůj odstup na špičku v časovém vyjádření, dle něj se i20 WRC hodně zlepšila. "Ve Finsku jsme byli za lídrem o 0,7s/km a tady to bylo už 0,5s/km. Na Sardinii, na naší první soutěži, to bylo kolem 2,0 vteřin, takže to je velký pokrok. Čím blíže se dostanete špičce, tím hůře se to dále stahuje, ale dává nám to dobrý cíl."
"Byli jsme [teď] docela blízko Thierrymu, někdy dokonce před ním, takže to je dobrý pokrok. Myslím, že jsme odvedli tu nejlepší práci."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?