Ani v konečných fázích soutěže v Austrálii Jari-Matti Latvala nepolevoval ve svém tempu. Získané zkušenosti by se mu totiž mohly náramně hodit v příštím roce.
O možných změnách závodních pravidel pro příští sezonu se v zákulisí hodně debatuje. Poté, co Světová rada FIA na svém zasedání první návrh zamítla a vrátila jej k dalšímu doladění WRC komisi, by se o možných změnách mělo mluvit opět při dalším zasednání. Hlavním cílem uvažovaných změn je samozřejmě zvýšení atraktivity pro publikum.
Jedním z návrhů také je, že by se k posádkám do vozů už nepřenášely mezičasy jejich soupeřů. Smyslem by bylo, aby jel každý od začátku až do konce na plný plyn. Jari-Matti Latvala si něco podobného tedy záměrně vyzkoušel už teď v Austrálii. "Řekl jsem týmu, že se chci soustředit sám na svůj styl. Nemyslel jsem na výkony Sébastiena nebo kohokoliv jiného. Soustředil jsem se jen sám na svůj [výkon]. Pokud příští rok už nebudeme mít žádné mezičasy, tak to dnes bylo dobrou zkouškou."
Ačkoliv Ogier v Austrálii slavil další vítězství, tak Latvala z boje o titul ještě definitivně nevypadl, a má tak šanci: "Šance se zmenšila, ale bude pryč teprve, až to bude pryč. Dokud je tu šance, tak budeme bojovat. Těším se na Francii, miluji jízdu na asfaltu a miluji tuto rally." Latvala ale bude muset zabrat, když by vyhrál Ogier, tak bude mistrem už na domácí půdě. "Pokud by se mi to podařilo ve Francii, bylo by to grandiózní," řekl Sébastien Ogier.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?