Kris Meeke s továrním Citroënem přišel o jednu příčku, když obdržel penalizaci 1:01 min za zkrácení tratě v sobotní RZ10.
Severní Ir bojoval o třetí místo s Andreasem Mikkelsenem prakticky po celou sobotní etapu. K incidentu došlo na dohled cíle RZ10. Kamery zaznamenaly, jak tovární Citroën DS3 WRC sjel před levotočivou zatáčkou z tratě a posléze se na ni vrátil - šlo tedy o zkrácení tratě.
Kris Meeke před komisaři prohlásil, že do této zatáčky najel s úmyslem ji zkrátit, avšak nájezdová rychlost nakonec byla vyšší než chtěl, a tak vyjel mimo trať víc, než původně plánoval. Dále dodal, že si uvědomoval, že se na vnitřku zatáčky nenacházejí žádní diváci a k časovému zisku nedošlo.
Jezdec se nakonec omluvil a dodal, že si byl vědom, že projetí zatáčky nebylo v duchu pravidel. Komisaři se rozhodli, že Meeka potrestají tím, že se propadne o jedno místo v průběžné klasifikaci soutěže. To znamenalo penalizaci 1:01 min., zítřejší etapu tedy začne 0,6s za jezdcem Fordu, Mikko Hirvonenem.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.