Dani Sordo slibuje, že po druhém místu v Německu, kde jen přihlížel, jak si jeho kolega, Thierry Neuville, dojíždí pro svoje první vítězství ve WRC, ve Francii zaútočí.
Pro Daniho Sorda šlo v Německu o čtvrtý start za Hyundai v této sezoně. Po třech odstoupeních dojel na soutěži kolem Trieru do cíle a právě díky němu a Neuvillovi tým oslavil svůj historicky první double v MS. Vloni se v Německu s Citroënem radoval z premiérového vítězství v kariéře Španěl, když v těsné bitvě o vítězství porazil (a k chybě donutil) současného kolegu z Belgie jedoucího na Fordu.
"Abych byl upřímný, jsem za tým a Thierryho moc rád. Za složitých podmínek jel velmi rychle. Samozřejmě, že bych raději vyhrál, ale druhé místo je v také v pořádku. Pro tým je to dobrý výsledek a dodá mu to hodně sebevědomí," říká jezdec Hyundai.
Posádky Hyundai Shell WRT v Německu na stupních vítězů
"V závěru jsme se více koncentrovali na Andrease [Mikkelsena]. Byl hodně rychlý a nám šlo o to, abychom udrželi naši pozici." Třetí jezdec Volkswagenu nakonec dojel do cíle se ztrátou 17 vteřin na třetím místě. Další soutěž se jede v Austrálii, na šotolině ale Dani nepojede. S týmem se opět ukáže až ve Francii.
Tam by rád Thierryho Neuvilla znovu vyzval na souboj, pokud možno s opačným konečným výsledkem: "Ve Francii je řada na mě, Thierry!" varuje bývalý tovární jezdec týmů Citroën a Mini.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.