Šéf M-Sportu, Malcom Wilson, naznačil, který jezdec by mohl být v oblasti jeho zájmu pro příští rok.
"Na prvním místě a nejdůležitější věci pro mě bude zajistit, že zde budeme příští rok jako tým. Ale vše se zdá být dobré - a naším plným záměrem je, aby to byl ten případ - takže máme samozřejmě několik nápadů. Elfyn [Evans] zůstane, zažívá dobrý první rok a vždy bylo plánem pokračovat v jeho vývoji," říká Malcolm Wilson.
To místo druhého jezdce v týmu, Mikky Hirvonena, tak jisté není. Wilson po něm pro zbytek sezony žádá, aby prokázal svoji motivaci. "Máme před námi ještě tyto závody a doufáme, že Mikko na nich ze sebe dostane to nejlepší. Důležité pro něj je, aby si začal opět závodění užívat. V jeho řeči těla občas vidíte, že tomu tak není."
Evanse ve Fiestě uvidíme i příští rok, ovšem v jakém šampionátu? A kdo bude jeho kolegou?
Hirvonen je tedy jedním z jezdců na seznamu pro příští rok, nahradit by jej ale mohl Kris Meeke, Mads Ostberg nebo Ott Tänak. "Myslím, že jezdci Volkswagenu a Hyundai jsou pro příští rok vcelku uzamčeni tam, kde jsou teď. Takže možná odejdou jezdci Citroënu a Ott. Otta známe dobře a nedávno předvedl několik dobrých věcí, ačkoliv jsou zde stále určité oblasti, ve kterých se může zlepšit."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?