Dobrá zpráva z tábora Hyundai - i20 WRC Thierryho Neuvillea půjde opravit. Belgičan se tedy může těšit na zítřejší start a soutěž.
Thierry Neuville měl štěstí v neštěstí, z poměrně těžké nehody v shakedownu vyvázl nezraněn a navíc bude jeho vůz opravitelný. Jezdec se tedy bude moci postavit na start jeho 'domácí' rally. "S potěšením oznamujeme, že Hyundai i20 WRC Thierryho Neuvillea bude zítra opravený a do soutěže odstartuje," potvrdil tým na svém twittteru.
Jak k celé nehodě došlo? "Byla to rychlá levá zatáčka, která utahovala. Zadkem jsem trefil kamennou zídku. To mě vyhodilo a na trávě jsem ztratil zadek auta. Pak už jsme jeli vinicemi," popsal situaci jezdec.
"Okamžitě jsme se přetočili a auto ne a ne se zastavit. Na svahu jsme se převalili asi šestkrát nebo sedmkrát a až poté se konečně zastavili. Dveře na straně Nicolase se otevřely, což není ve svahu, kde je spousta kovových tyček, moc bezpečné. Měli jsme štěstí, že se nám nic nestalo!," pokračoval Neuville.
"Rozbili jsme okna, nárazníky upadly a zadní spoiler se také rozbil. Také tlumič vpravo vpředu to nevydržel. Jinak by snad mělo jít jen o poškození karoserie. Mechanicky vozu téměř nic není, půjde to rychle opravit."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?