Dobrá zpráva z tábora Hyundai - i20 WRC Thierryho Neuvillea půjde opravit. Belgičan se tedy může těšit na zítřejší start a soutěž.
Thierry Neuville měl štěstí v neštěstí, z poměrně těžké nehody v shakedownu vyvázl nezraněn a navíc bude jeho vůz opravitelný. Jezdec se tedy bude moci postavit na start jeho 'domácí' rally. "S potěšením oznamujeme, že Hyundai i20 WRC Thierryho Neuvillea bude zítra opravený a do soutěže odstartuje," potvrdil tým na svém twittteru.
Jak k celé nehodě došlo? "Byla to rychlá levá zatáčka, která utahovala. Zadkem jsem trefil kamennou zídku. To mě vyhodilo a na trávě jsem ztratil zadek auta. Pak už jsme jeli vinicemi," popsal situaci jezdec.
"Okamžitě jsme se přetočili a auto ne a ne se zastavit. Na svahu jsme se převalili asi šestkrát nebo sedmkrát a až poté se konečně zastavili. Dveře na straně Nicolase se otevřely, což není ve svahu, kde je spousta kovových tyček, moc bezpečné. Měli jsme štěstí, že se nám nic nestalo!," pokračoval Neuville.
"Rozbili jsme okna, nárazníky upadly a zadní spoiler se také rozbil. Také tlumič vpravo vpředu to nevydržel. Jinak by snad mělo jít jen o poškození karoserie. Mechanicky vozu téměř nic není, půjde to rychle opravit."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?