Marcus Grönholm se stal testovacím jezdcem týmu Volkswagen. Soutěžák teď ale všechny ujistil, že se nejedná o návrat k závodění ve WRC.
Marcus Grönholm byl sice nedávno potvrzen do role testovacího jezdce Volkswagenu, avšak odmítá, že by se chystal vrátit do WRC. Podle jeho slov o návrat do MS nestojí, naopak si bude užívat testovací práci pro tým z Wolfsburgu: "Ale půjde jen o testy. Rozhodně to není vykročení směrem k návratu do WRC," rozptýlil spekulace pro 'Autosport'.
Jezdec, který před sedmi roky ukončil svoji aktivní kariéru, přitom původně ani nechtěl akceptovat nabídku Volkswagenu na pozici testovacího jezdce: "Když přišel první kontakt s Volkswagenem, tak jsem jim řekl: 'Vy beztak vyhrajete všechno! K čemu bych Vám byl já?'. Pak ale rozhovory pokračovaly a tak jsem souhlasil s učiněním nabídky."
Grönholmovi se po WRC (zatím) nestýská
Zkraje měsíce už dvojnásobný mistr světa seděl ve Volkswagenu Polo R WRC specifikace 2015. Fin jezdil na jihu Francie jeden den na asfaltu: "Je to dobré auto. Po jedné rundě jsem řekl: 'OK, to je dobré auto, s tím bych si dovedl představit jízdu'." Trošku ale Marcus postrádá točivý moment starých dvoulitrových WRC, ale "podvozek a zavěšení jsou opravdu dobré." V září na Grönholma čekají další testy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.