Desátý podnik MS v automobilových soutěžích se bude konat v Austrálii. Soutěž u "protinožců" je od Evropy nejvíce vzdálenou soutěží roku. Pravidelně zde, z pochopitelných důvodů, nevídáme tak silné pole jako na jiných soutěžích.
Volkswagen se rozhodl do Austrálie neposlat svůj druhý tým, za který jezdí Andreas Mikkelsen. Nor zde vloni startoval, letos se však v australských lesích nesveze. Ani druhá sezona v továrním týmu Volkswagen tak nebude pro tohoto Nora kompletní (vloni debutoval až v Portugalsku).
Hyundai potvrzuje, že dvojkou továrního týmu bude v Austrálii Chris Atkinson (psali jsme jit v tomto článku). Bývalý tovární jezdec Subaru usedne do tovární i20 WRC teprve podruhé v sezoně, poprvé závodil v Mexiku, kde ho technika hodně zlobila. Domácí Australskou rally jel naposledy v barvách Subaru.
Teprve podruhé v roce se sveze Atkinson, zde v Mexiku
Do třetího auta korejců se vrací Hayden Paddon (z pochopitelných důvodů). Jeho auto má v Německu k dipozici Bryan Bouffier. Pro Hyundai je Austrálie možná tou nejdůležitější soutěží roku, a tak není divu, že nasadí dva "domácí" jezdce. Již od začátku roku avizoval svoji neúčast na této soutěži také Martin Prokop se svým soukromým týmem Jipocar.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?