Nejen pro Volkswagen je Německá rally domácí soutěží - tovární Hyundai to do Trieru ze své základny v Alzenau nemá také daleko. Hyundai má navíc ve svém kádru loňského vítěze, Daniho Sorda.
První polovina roku se odjela převážně na šotolině, Rallye Deutschland je první soutěží roku čistě na asfaltu. "Německá rally je nová výzva. S vozem i20 WRC, který pořád vyvíjíme, poprvé vyjedeme na asfaltové rally. Naše jezdecká sestava je hodně silná, Dani a Thierry už v Německu oslavili spoustu úspěchů a Bryan má na asfaltu velké zkušenosti.
Zůstáváme ale u našeho stabilního cíle - dojet do cíle se všemi třemi vozy v co možná nejlepším čase," říká šéf týmu Michel Nandan. Především Dani Sordo se po loňském vítězství na návrat do Německa hodně těší a potají doufá ve skvělý výsledek: "Zkoušky Německé rally mám rád a už od začátku sezony se těším, až pojedu s i20 WRC na asfaltu.
Vloni jsem tady vyhrál a cítím se zde opravdu skvěle. Nebude se ale jednat o jednoduchou záležitost. Povrchy se zde střídají a počasí sehrává důležitou roli, protože se vždy nedá úplně předpovídat. Myslím ale, že jsme dobře připraveni, abychom na těchto zkouškách dobře obstáli."
Bouffier už na svém kontě jedno umístění na podium letos má
Premiérově bude v soutěži MS Hyundai reprezentovat Bryan Bouffier: "Poprvé v životě nastupuji do soutěže MS jako člen továrního týmu, což je vzrušující, za tuto šanci jsem vděčný. V Německu jsem ještě nikdy nejel, ale vloni jsme zde odjeli seznamovací jízdy. O zkouškách mám tedy jistou představu."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.