Nejen pro Volkswagen je Německá rally domácí soutěží - tovární Hyundai to do Trieru ze své základny v Alzenau nemá také daleko. Hyundai má navíc ve svém kádru loňského vítěze, Daniho Sorda.
První polovina roku se odjela převážně na šotolině, Rallye Deutschland je první soutěží roku čistě na asfaltu. "Německá rally je nová výzva. S vozem i20 WRC, který pořád vyvíjíme, poprvé vyjedeme na asfaltové rally. Naše jezdecká sestava je hodně silná, Dani a Thierry už v Německu oslavili spoustu úspěchů a Bryan má na asfaltu velké zkušenosti.
Zůstáváme ale u našeho stabilního cíle - dojet do cíle se všemi třemi vozy v co možná nejlepším čase," říká šéf týmu Michel Nandan. Především Dani Sordo se po loňském vítězství na návrat do Německa hodně těší a potají doufá ve skvělý výsledek: "Zkoušky Německé rally mám rád a už od začátku sezony se těším, až pojedu s i20 WRC na asfaltu.
Vloni jsem tady vyhrál a cítím se zde opravdu skvěle. Nebude se ale jednat o jednoduchou záležitost. Povrchy se zde střídají a počasí sehrává důležitou roli, protože se vždy nedá úplně předpovídat. Myslím ale, že jsme dobře připraveni, abychom na těchto zkouškách dobře obstáli."
Bouffier už na svém kontě jedno umístění na podium letos má
Premiérově bude v soutěži MS Hyundai reprezentovat Bryan Bouffier: "Poprvé v životě nastupuji do soutěže MS jako člen továrního týmu, což je vzrušující, za tuto šanci jsem vděčný. V Německu jsem ještě nikdy nejel, ale vloni jsme zde odjeli seznamovací jízdy. O zkouškách mám tedy jistou představu."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?