Nejen pro Volkswagen je Německá rally domácí soutěží - tovární Hyundai to do Trieru ze své základny v Alzenau nemá také daleko. Hyundai má navíc ve svém kádru loňského vítěze, Daniho Sorda.
První polovina roku se odjela převážně na šotolině, Rallye Deutschland je první soutěží roku čistě na asfaltu. "Německá rally je nová výzva. S vozem i20 WRC, který pořád vyvíjíme, poprvé vyjedeme na asfaltové rally. Naše jezdecká sestava je hodně silná, Dani a Thierry už v Německu oslavili spoustu úspěchů a Bryan má na asfaltu velké zkušenosti.
Zůstáváme ale u našeho stabilního cíle - dojet do cíle se všemi třemi vozy v co možná nejlepším čase," říká šéf týmu Michel Nandan. Především Dani Sordo se po loňském vítězství na návrat do Německa hodně těší a potají doufá ve skvělý výsledek: "Zkoušky Německé rally mám rád a už od začátku sezony se těším, až pojedu s i20 WRC na asfaltu.
Vloni jsem tady vyhrál a cítím se zde opravdu skvěle. Nebude se ale jednat o jednoduchou záležitost. Povrchy se zde střídají a počasí sehrává důležitou roli, protože se vždy nedá úplně předpovídat. Myslím ale, že jsme dobře připraveni, abychom na těchto zkouškách dobře obstáli."
Bouffier už na svém kontě jedno umístění na podium letos má
Premiérově bude v soutěži MS Hyundai reprezentovat Bryan Bouffier: "Poprvé v životě nastupuji do soutěže MS jako člen továrního týmu, což je vzrušující, za tuto šanci jsem vděčný. V Německu jsem ještě nikdy nejel, ale vloni jsme zde odjeli seznamovací jízdy. O zkouškách mám tedy jistou představu."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?