Nejen pro Volkswagen je Německá rally domácí soutěží - tovární Hyundai to do Trieru ze své základny v Alzenau nemá také daleko. Hyundai má navíc ve svém kádru loňského vítěze, Daniho Sorda.
První polovina roku se odjela převážně na šotolině, Rallye Deutschland je první soutěží roku čistě na asfaltu. "Německá rally je nová výzva. S vozem i20 WRC, který pořád vyvíjíme, poprvé vyjedeme na asfaltové rally. Naše jezdecká sestava je hodně silná, Dani a Thierry už v Německu oslavili spoustu úspěchů a Bryan má na asfaltu velké zkušenosti.
Zůstáváme ale u našeho stabilního cíle - dojet do cíle se všemi třemi vozy v co možná nejlepším čase," říká šéf týmu Michel Nandan. Především Dani Sordo se po loňském vítězství na návrat do Německa hodně těší a potají doufá ve skvělý výsledek: "Zkoušky Německé rally mám rád a už od začátku sezony se těším, až pojedu s i20 WRC na asfaltu.
Vloni jsem tady vyhrál a cítím se zde opravdu skvěle. Nebude se ale jednat o jednoduchou záležitost. Povrchy se zde střídají a počasí sehrává důležitou roli, protože se vždy nedá úplně předpovídat. Myslím ale, že jsme dobře připraveni, abychom na těchto zkouškách dobře obstáli."
Bouffier už na svém kontě jedno umístění na podium letos má
Premiérově bude v soutěži MS Hyundai reprezentovat Bryan Bouffier: "Poprvé v životě nastupuji do soutěže MS jako člen továrního týmu, což je vzrušující, za tuto šanci jsem vděčný. V Německu jsem ještě nikdy nejel, ale vloni jsme zde odjeli seznamovací jízdy. O zkouškách mám tedy jistou představu."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?